כך תבחרו ביטוח רפואי לחופשה בחו”ל

הסכמי ממון

כאשר יוצאים לחו״ל אתם חייבים לסדר לעצמכם ביטוח רפואי. אתם אף פעם לא יכולים לדעת איזו צרה תיפול עליכם ושזה קורה, זה פשוט קורה ואז אתם מגלים שאין לכם כיסוי ביטוחי. הביטוח הלאומי וקופות החולים אינם מטפלים בבעיות רפואיות כאשר אתם בחופשה בחו״ל. אם לא עשיתם ביטוח נסיעות לחו״ל אז זו פשוט בעיה שלכם. אם כך מה עושים, כיצד בוחרים חברת ביטוח רפואי לחופשה בחו"ל?

חברת ביטוח שמבטחת את כולם

לחברות הביטוח יש נטייה מרגישה לבטח רק את הצעירים והבריאים שהם בסבירות נמוכה יותר לחלות במחלות. כאשר אדם חולה במחלה וחברת הביטוח מזהה פוטנציאל לתביעה היא מעדיפה להימנע מלבטח אותו, דבר מאוד מקומם. לכן כאשר אתם מחפשים חברת ביטוח תעדיפו כזו המקבלת את כולם. גם אם אתם עדיין צעירים ובריאים.

חבילות מורחבות

כאשר אתם נוסעים לחו״ל שימו לב האם אתם מתכוונים לעסוק בפעילויות אקסטרים ובדקו האם הפוליסה שלכם מכסה את אותן הפעילויות. שימו לב שהגדרת חברת הביטוח לפעולות המוגדרות כספורט אתגרי ואקסטרים עלולה להיות שונה מההגדרה שלכם אך מה שקובע הוא מה שכתוב בפוליסה. חפשו אחר חברת ביטוח נסיעות המציעה אפשרויות של ביטוח מורחב הכולל גם את פעילויות האקסטרים.ביטוח רפואי לחופשה

ביטוח נסיעות מהיר לדקה התשעים

אנחנו הישראלים אוהבים לצאת לחו״ל ברגע האחרון. רבים מאיתנו אוהבים לנצל את המחירים המוזלים ולהזמין דילים לחו״ל ולצאת לחופשות בהתרעה מאוד קצרה. אבל הבעיה היא שאין לנו זמן ברגע האחרון לטפל בענייני הביטוח לחו״ל. אך מצד שני לא יתכן שנוותר על ביטוח נסיעות לחו״ל. לכן כאשר מחפשים חברת ביטוח צורך נסיעות לחו״ל חשוב לבחור בחופשה המאפשרת לכם שירות מהיר והזמנת פוליסה ביטוח באינטרנט או בטלפון (היזהרו, לא כל חברה באינטרנט היא אמינה).

חדר רופאים

כאשר אנו נמצאים בחו״ל וסובלים מבעיה רפואית אנו לא יודעים לאן לפנות ומרגישים הכי בנוח לדבר עם רופא המדבר את שפתנו. לכן כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו״ל, חפשו אחר חברה המציעה שירות של חדר רופאים אשר יכול לתת ייעוץ טלפוני בשפה העברית.

לא מוציאים כסף מהתיק

בעבר כאשר הייתה לכם בעיה רפואית בחו״ל נאלצתם לשלם מכיסם ואחר כך להגיש תביעה להחזר הכסף. כלומר שילמתם סכומי כסף גבוהים, אולי על חשבון תקציב הטיול, ורק אחרי הרבה זמן וניירת קיבלתם החזר. היום יש חברות המציידות אתכם בכרטיס נטען דרכו הן יכולות להעביר לכם כסף באופן מיידי.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה