דברים שכדאי לדעת על ביטוח הרכב שמומלץ לעשות

ביטוח רכב

חושבים שהגיע הזמן להחליף את המכונית? רוצים להתקדם הלאה לדגם חדש יותר? אם כך, יכול להיות שזה גם הזמן להחליף את חברת הביטוח שבה אתם לקוחות כבר שנים. זה נכון שכולנו פועלים על פי הרגלים ועל פי היכרויות עם חברות הביטוח, אך בהחלט יכול להיות שאתם משלמים ביטוח רכב יקר מידי. לכן, אם אתם כבר קונים מכונית חדשה כדאי יהיה לבדוק את האפשרויות השונות, כי אתם לא תאמינו כמה אפשר לחסוך על העניין הזה.

למה חשוב לשים לב?

כשעושים ביטוח רכב צריך לבדוק לכמה דברים, כמו לדוגמא:

  • מה כוללת הפוליסה?
  • האם המחיר הגיוני?
  • האם יתנו לכם שירות 24/7?

כל הפרטים האלה חשובים, כי למה לכם לשלם על פוליסה שלא תכלול את כל מה שאתם עלולים להזדקק לו? איש לא רוצה להפעיל את הביטוח, אך בכל זאת, חשוב לדעת שיהיה אל מי לפנות ברגע האמת ורצוי לדעת מראש השירות יהיה מושלם. זה יכול לכלול שירות של גרירה, רכב חלופי וכדומה ואם אתם רוצים להיות בטוחים שתמיד יהיה פתרון לתקלות הרכב עדיף שיהיה לכם ביטוח כמה שיותר מקיף.

למידע נוסף על ביטוח רכב מאתר חברת הפניקס.

השוואות ביטוחים אונליין

בעידן שבו אנחנו חיים כבר אין צורך להסכים לשלם כל סכום שדורשות מכם חברות הביטוח, כי למה לא להשוות? אתם אפילו לא צריכים ליצור קשר ישיר עם החברות או להתקשר אליהן, כי כל מה שצריך זה רק להשתמש במחשבון אונליין להשוואת מחירי ביטוח. אם תשוו בין מחירי הביטוח תוכלו לחסוך לא מעט אחוזים על העניין, ואם הרכב החדש שאתם קונים גם יהיה חסכוני בדלק הרי שבסופו של דבר אחזקת הרכב תהייה סבירה יותר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה