טלפון נייח – טלפון מוגבר לקשישים

הטלפון המוגבר לקשישים הוא טלפון קווי עם מכשיר שמיעה. מכשיר זה מגביר את הסאונד של האדם בקו השני כדי שיוכל לשמוע טוב יותר.

הטלפון המוגבר לקשישים (הקליקו למידע נוסףמעוצב עם תכונות כמו בקרת עוצמת הקול, ונורית חיווי האומרת למשתמשים אם הם משתמשים ברמקול או לא.

טלפון קווי – טלפון מוגבר לקשישים

הטלפון המוגבר הוא טלפון קווי עם מגבר שמיעה. טלפונים אלה נועדו להקל על קשישים ואנשים עם אובדן שמיעה לתקשר. יש להם גם תכונות כמו טקסט לדיבור וזיהוי קולי.

הטלפון המוגבר הוא ציוד חשוב עבור אנשים רבים שלא יוכלו להשתמש בטלפון קווי רגיל ללא סיוע. הוא מספק נוחות, בטיחות מוגברת ותקשורת איכותית יותר עבור אלה הזקוקים לכך ביותר.

הטלפון הקווי נבדק על קשישים עם ליקוי שמיעה ודמנציה. הוכח כי זה משפר את איכות החיים של אנשים אלה תוך הפחתת עלות שירותי הבריאות.

מכשיר זה זמין כעת לרכישה מקוונת ובחנויות בישראל.

טלפון קווי מיוחד לקשישים

הטלפון הקווי המוגבר נועד לוודא שהקשישים יוכלו לשמור על קשר עם יקיריהם. יש לו גם מספר תכונות שמקלות על קשישים את השימוש, קלו מפרט באתר www.linepharm.co.il.

טלפון הקווי המוגבר מורכב ממקלט, שפופרת ויחידת בסיס. ליחידת הבסיס יש לוח חיוג גדול שמקל על מישהו לחייג או להתקשר למישהו אחר בלי צורך לחפש את המספר הנכון בפנקס הכתובות שלו.

לטלפון הקווי המוגבר שלושה מצבים עיקריים: קול, טקסט ומצב התראת חירום. מצב קול מאפשר לאנשים שאינם שומעים מספיק טוב בגלל גיל או מוגבלות לנהל שיחות עם הסובבים אותם ללא כל קושי. במצב טקסט, אנשים יכולים לשלוח הודעות דרך השפופרת או יחידת הבסיס מבלי לדבר אל המיקרופון של המקלט. מצב התראת חירום שולח התראה כאשר יש מצב חירום רפואי באמצעות הודעת טקסט או שיחת טלפון בהתאם לסוג הטלפון הקווי שרכשת.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה