איך בוחרים הסעות למפעלים?

הסעת עובדים למפעלים היא פלח חשוב מאוד במשק. לחברות רבות אין מספיק זמן לעשות נסיעות משלהן למפעלים וצריכות שהעובדים שלהן ילכו לשם. חברות אלו משתמשות בשירותי חברות הסעה, אשר מאוד מועילות. הובלת עובדים למפעלים היא חלק חשוב מאוד בתהליך הייצור.

"הסעה של עובדים למפעלים היא עסק ותיק ומסורתי. זה היה חלק מאוד חשוב מהמערכת הכלכלית בעבר, אבל זה לא כל כך חשוב היום. יש לכך הרבה סיבות. אחת מהן היא שההסעה התשתית השתנתה ויש יותר אנשים שעובדים במפעלים מאי פעם. הסיבה השנייה היא שמספר האנשים שעובדים במפעלים גדל בקצב מהיר במהלך השנים האחרונות, מה שאומר שיש יותר עובדים שצריך להעביר אליהם וממקומות עבודתם".

הסעת עובדים – מה חשוב לקחת בחשבון?

הסעת עובדים למפעלים היא נושא מרכזי. עלות ההובלה היא אחת הסיבות העיקריות לתפוקה נמוכה ותחלופת עובדים גבוהה. העולם התקדם לעבר מודל שבו אנשים עובדים מרחוק, כך שזה פתרון נוסף עבור חלק מהעובדים וזה משהו שתרצו לקחת בחשבון. עובדים מגיעים כיום למפעלים באוטובוס, רכבת או רכב. כלי רכב אוטומטיים כגון אוטובוסים ורכבות מאפשרים לעובדים להיות פרודוקטיביים יותר ולחסוך בעלויות. אוטומציה היא חובה להסעת עובדים למפעלים.

מפחיתים את הצורך בעובדים רבים כל כך

האוטומציה של הובלה היא חלק מרכזי באוטומציה של הייצור. ההתפתחויות האחרונות בתחום זה הן רכבים אוטונומיים ורובוטים, שיוכלו לפעול בכוחות עצמם ללא התערבות אנושית. עליית האוטומציה הובילה למספר עצום של משרות חדשות. אבל יש גם עובדים רבים שאינם יכולים לעבוד יותר במפעלים. לכן חשוב למצוא דרכים לעזור לאנשים אלה לחזור לעבודתם הישנה.

אל לנו לחשוב על עוזרי התחבורה הללו כתחליף לנהגים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לנהגים על ידי היפטרות מחסימת הנהג ומספקים להם מידע שימושי על המסלול שהם צריכים לעבור, ומידע חשוב נוסף הקשור לתנאי תנועה ובטיחות.

פרטים באתר: https://dubbus.co.il/

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה