סדנאות לארגונים – איך זה יכול לשרת את הארגון ואת העובדים

מעסיקים יכולים להשתמש בלא מעט דרכים ואמצעים כיצד לצ'פר את העובדים שלהם, לשחרר אותם מעט משגרת העבודה היומיומית, ולאפשר להם ליהנות, דרך העבודה, מדברים נוספים. דברים שהם לא בהכרח יכולים ליהנות מהם באופן יומיומי, בין אם זה בגלל חוסר זמן, סיבות כלכליות או סיבות אחרות. 

אחת הדוגמאות הטובות לכך הן סדנאות לארגונים (בדקו גם סדנאות יצירה לאירועים). כשאנחנו חושבים על סדנאות כאלה, אז באופן טבעי הדבר הראשון שעולה לנו בראש, אלו סדנאות המיועדות לצרכי עבודה. בין אם מדובר על סדנאות מנהיגות, סדנאות ניהול, סדנאות מחשבים או סדנאות מקצועיות ספציפיות המיועדות לעובדים. 

כאן הכוונה היא דווקא לסדנאות יצירה אשר העובדים יכולים להפיק מהן תועלת, לא דווקא לצרכי עבודה אלא לצרכים אישיים. מדובר על סדנאות שיכולות לשרת אותם, הן בשביל החוויה והכיף, והן בשביל לרכוש כלים שישרתו אותם בשביל לייצר דברים שונים בבית, לעצמם או לבני משפחתם. אלו סדנאות המועברות על ידי אנשי מקצוע עם החומרים המתאימים לכך. 

איך בוחרים את הסדנה הנכונה?

בשביל לבחור סדנה לארגונים, צריך לדעת לאפיין תחילה את סוג העובדים, הצרכים והרצונות שלהם. לאחר מכן, יש להחליט כיצד בדיוק רוצים לארגן את הסדנה, מתי ומי יעביר אותה. ברור לכל שהסדנה לא יכולה להתאים בהכרח לכל העובדים, לכן רצוי לשתף אותם בתהליך קבלת ההחלטות, על מנת שיהיה אפשר למצוא סדנה שרוב העובדים ישמחו להשתתף בה. 

כמובן חשוב שהסדנה תהיה מקצועית, ייחודית ומעניינת, תועבר על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בכך ותציע לעובדים דברים שהם לא בהכרח יכולים לקבל במקומות אחרים. בין אם זה מבחינה מקצועית ובין אם זה מבחינות אחרות. יכול להיות שהסדנה גם תעזור להם לקבל כלים שיוכלו להשתמש בהם לצורכי עבודה. 

מחפשים סדנאות לנשים? הקליקו על הלינק

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה