פרויקט פארק בבלי – מה צריך לדעת?

פארק בבלי נחשב לאחד מהפרויקטים הנוצצים והמיוחדים בעיר תל אביב, ולא בגלל שהוא עוד פרויקט יוקרה שגרתי, אלא כזה שמשלב בצורה מושלמת בין חווית מגורים אורבנית לבין תחושה של בית וטבע – כזו שמביאה עד לסביבת הדיירים חורש טבעי ופארק גדול שבו יוכלו להסתובב בבקרים עם המשפחה והחברים.

בפרויקט מושם דגש מרכזי על הנוחות של הדיירים והשילוב של הטבע בכל פרט שניתן להעלות על הדעת. הבניה עצמה בוצעה תוך כדי חשיבה על בניה אקולוגית, כאשר הדירות עוצבו בתכנונה על האדריכלית גל נאור לפי הקו המנחה של דירות שמעוצבות לפי האלמנטים הטבעיים של כדור הארץ.

פרויקט נדל״ן שמביא תחושה של טבע למרכז העיר

אם אתם לא מוכנים להסתפק בפרויקטים השגרתיים שניתן לראות צצים כפטריות אחרי הגשם ברחבי תל אביב, אלא חשוב לכם לבחור בפרויקט שיוכל לשלב עבורכם בצורה נהדרת בין האווירה האורבנית לטבע, אז אתם יכולים להיות בטוחים כי פרויקט פארק בבלי עשוי להציע לכם בדיוק את זה.

בשל העובדה שהפרויקט הזה כל כך ייחודי ביכולת שלו לשלב את הטבע בתוכו, וגם בצל העובדה כי יצחק תשובה אחראי על מימונו, ניתן לראות כי מביעים בו עניין רב שרק הולך וגובר מאז תחילת בנייתו של הפרויקט. כך שאם גם אתם רוצים להבין במה מדובר, אתם מוזמנים להגיע כדי להתרשם ממנו בשטח.

בואו לראות את הפרויקט במקום

במידה ופרויקט פארק בבלי מעניין אתכם ותרצו לדעת טוב יותר מה הוא יכול להציע לכם ועד כמה הוא יכול להתאים לכם, אתם רק צריכים להגיע אליו כדי להתרשם ממנו בשטח. זה יוכל לעזור לכם להבין בצורה מדויקת עד כמה הוא מיוחד והאם הוא מתאים לכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה