דוח שנתי מס הכנסה – מהי הדרך הנכונה להגשת הדו"ח לרשויות?

כל בעל עסק יודע שפעם בשנה הוא חייב להגיש דו"ח שנתי לרשויות. מדובר על עניין שמטריד הרבה מאוד עצמאים, כי יש בירוקרטיה ברורה שצריך לפעול בהתאם לה. בנוסף, אסור לשכוח שכל העניין הזה הוא עוד חלק מהמשימות האינסופיות שאיתן עצמאי צריך להתמודד, ולכן ברור מדוע מדובר על עניין מורכב ביותר. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון, חשוב שתבינו: היום דוח שנתי מס הכנסה אפשר להגיש אפילו בלי לצאת מהבית או מהמשרד. 

הצטרפו גם אתם למהפכה הדיגיטלית 

בין אם מה שמטריד אתכם זו השאלה איך מוציאים דוח שנתי מס הכנסה ובין אם אתם רוצים פשוט להוציא חשבוניות ללקוחות שלכם יותר בקלות, חשוב שתדעו: יש היום פתרון נוח. במקום לעבוד, כמו לפני שנים, עם פנקסי קבלות, חשבוניות ודוחות מודפסים, אתם יכולים לעשות הכול אונליין. נסו זאת עוד היום ותראו שהדבר היחיד שלא יהיה לכם ברור, זה למה דחיתם את העניין הזה כל כך הרבה זמן. אתם עדיין בדילמה? דברו עם הקולגות שלכם ותראו שכולם, ללא יוצא מן הכלל, מגישים דוח שנתי מס הכנסה בעזרת תוכנות ממוחשבות

בחרו את התוכנה הכי נוחה מבחינתכם לעבודה 

מה שכן חשוב שתיקחו בחשבון בנושא של דוח שנתי מס הכנסה, קבלות וחשבוניות, זה שיש מספר תוכנות שביניהן תוכלו לבחור (למשל תוכלו לבחור לעבוד עם מערכת AccountIT). כל תוכנה מציעה לכם פונקציות מעט שונות ולא לכולם נוח לעבוד עם כל תוכנה. על מנת שתוכלו להקל על עצמכם את הדברים, כדאי יהיה לבדוק באיזו תוכנה אתם בוחרים. חשוב לבדוק איזה פונקציות יש בה ועד כמה הכול אינטואיטיבי ונגיש מבחינתכם. 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה