דבורי רנד

אתם מחפשים סופרת חרדית שכדאי לקרוא את הספרים שלה? מישהי שהיא גם מנוסה, גם מקצועית וגם עיתונאית? אם כך, הגיע הזמן שגם אתם תיקנו לעצמכם ספר או שניים של דבורי רנד, כי אין ספק שהספרים שלה מעוררים עניין ונותנים כוח והשראה. 

הכירו את הספרים של דבורי רנד

כאמור, דבורי רנד היא עיתונאית וסופרת חרדית. לאורך השנים היא כתבה לא מעט ספרים מעניינים שזוכים להצלחה רבה, כמו למשל: 

  • המשך יבוא 
  • תחנות 
  • שומרת השערים 

הסגנון של דבורי רנד נפלא כי הוא משלב בתוכו עדינות לצד שפה גבוהה. נעים לקרוא את הספרים שלה ובדרך כלל דרכם אפשר להכיר דמויות שנחשבות לטובות, אך גם הן עושות טעויות לעיתים. זה בדיוק מה שהופך את הספרים שלה לספרים שאפשר להתחבר אליהם, כי הם אנושיים וכל אחד יוכל להזדהות איתם. 

כמה הגיוני לשלם היום על ספר? 

זה לא משנה באיזה ספר של דבורי רנד אתם בוחרים. זה גם לא משנה אם אתם קונים את הספר לעצמכם או כמתנה למישהו אחר. מה שבטוח זה שאתם לא חייבים לשלם מחירים גבוהים מידי. למעשה, את הספרים של הסופרת הנפלאה הזאת תוכלו לקנות היום גם במחיר של 65 ₪ בלבד, אז למה לחשוב פעמיים? 

קנו ספרים שמגיעים עד הבית 

למרות הרצון שלכם לקרוא, או לקנות מתנה למישהו, אתם לא רואים את עצמכם הולכים לחנות ספרים כדי לבחור את הספר המתאים? אתם לא לבד. רגע לפני שאתם מוותרים על הרעיון של קריאת ספר מעניין, חשוב שתדעו שאתם יכולים להזמין היום גם את הספרים של דבורי רנד ישירות אונליין באתר יפה נוף. נסו את זה עוד היום ותראו שזה נוח מכפי שאתם יכולים לדמיין. 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה