יעוץ עסקי לעסקים קטנים

הקמת עסק קטן היא צעד מרגש, מרתק אך גם מאתגר. זה לא דבר של מה בכך, לבנות עסק קטן משגשג, מאפס. זו עבודה מאתגרת לבנות מוניטין, לגייס לקוחות, למצוא מקורות מימון, לבנות תמחור רווחי ועוד הרבה יותר. אם אתם רוצים להעמיד את העסק שלכם על הרגליים, לראות תוצאות והצלחה ולא לטעות, דרושה לכם מערכת ניווט בסגנון "וייז" לעסקים. במילים אחרות, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים – זה מה שיוכל לקחת אתכם קדימה, למעלה, בדרך להצלחה ולהתבססות. 

כך לא תשלמו את מחיר הטעויות 

מי שמקים עסק קטן, יכול לבחור לעצמו שתי דרכים שונות. דרך אחת היא ללמוד את הכל לבד, אבל לבצע לא מעט טעויות (יקרות) בדרך. דרך שניה היא להיעזר בייעוץ, שמלמד מהן הטעויות הנפוצות, איך להימנע מהן ומה צריך לעשות נכון. ייעוץ עסקי לעסקים קטנים אמנם עולה כסף, אבל חוסך לבעלי עסקים הרבה יותר כסף. זאת ועוד, טעויות עסקיות עלולות להביא להפסדים כבדים, שיגרמו מפח נפש עוד לפני שמבינים לבד איך להצליח. אם אתם לא רוצים לשלם מחיר יקר עבור טעויות שנובעות חוסר ניסיון, ליווי עסקי ממוקד ורב שלבי יוביל אתכם עם מפת דרכים מסודרת, בכיוון הנכון. 

לתיאום פגישה עם יועצת עסקית >>>

איך עובד ייעוץ עסקי 

ניתן להצביע על כמה רבדים במהלך ייעוץ עסקי לעסקים קטנים. 

  1. היכרות עם העסק – יועץ או יועצת עסקית מנוסים מתחילים עם היכרות עם העסק ועם היזם. 
  2. הגדרת חוזקות – מגדירים נקודות חוזק ונקודות חולשה של העסק. מתמודדים עם נקודות החולשה ומטפחים את החוזקות. 
  3. בניית תוכנית עסקית מפורטת. 
  4. ניסוח שיטות ויעדים בהתאם לתוכנית – מגדירים שיטות עבודה, סדר, ארגון ויעדים לביצוע (עם לוחות זמנים). 
  5. ליווי שוטף תוך הטמעת תהליכי עבודה נכונים בעסק. 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה