הזמנת סים – איך עושים את זה בצורה פשוטה

כל מי שמשתמש במכשיר סלולר יודע, המכשיר פועל בעזרת שתי מערכות. מערכת אחת היא רשת WI FI, אשר מאפשרת למכשיר לעבוד בכל מקום בו יש אינטרנט אלחוטי פעיל (פתוח או סגור בתנאי שיודעים את הסיסמה) ומערכת שנייה היא דרך כרטיס סים. 

כרטיס סים הוא כרטיס של החברה ממנה אנחנו רוכשים שירותי תקשורת וכך אנחנו יכולים להתחבר אל השירותים שהחברה מספקת לנו ובצורה כזו אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות להוציא שיחות, הודעות וכן לגלוש באינטרנט, בלי שנצטרך להתחבר לרשת חיצונית. זה הרבה יותר יעיל ונוח, מאחר והרשת פעילה כל הזמן, ובכל מקום בו יש קליטה אנחנו יכולים ליהנות מהמכשיר. 

בשביל שנוכל ליהנות מאופציה זו, אזי שעלינו לבצע הזמנת סים. אנחנו יכולים לעשות זאת בצורות שונות. בעיקרון, אין שום בעיה שנפנה ישירות אל החברה, בין אם זה דרך אתר אינטרנט ובין אם זה בטלפון ונבקש להתחבר לשירותים שלה. אופציה אחרת, היא לעשות זאת דרך אתרים אשר מציגים בפנינו את האופציות השונות שהחברות מספקות ולבחור את האופציה המשתלמת ביותר. 

איך נכון לעשות את זה?

בשביל לרכוש סים בצורה נכונה, עלינו להחליט מה יכול לשרת אותנו, מה בדיוק יכול להתאים לנו מבחינת אופי הכרטיס והתכולה שלו. למשל, מה גודל הזיכרון שלו, כמה שיחות אפשר להוציא בעזרתו, כמה הודעות ועוד. הכל תלוי כמובן בחבילה אותה אנחנו רוכשים. 

חשוב להדגיש, אפשר לרכוש גם כרטיס סים חד פעמי, כזה שיעבוד רק עד לנקודה מסוימת ואז נצטרך להחליף אותו בכרטיס אחר. כמו כן, אנחנו יכולים לרכוש כרטיסי סים למכשירי טוקמן במידה ויש לנו מכשיר כזה. בכל מקרה, דרך אתרים שונים יש לנו אפשרות לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורנו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה