יניב ארד רואה חשבון

רואה חשבון הוא איש מקצוע מין המעלה הראשונה שתפקידו הוא בסופו של יום להפוך את העסק שלכם ריווחי יותר. הרי אם יש משהו שכל בעל עסק או עצמאי לא אוהבים, זו בירוקרטיה. אין כל ספק כי לאור כל המטלות שמוטלות על הכתפיים שלכם כאשר אנחנו מדברים על העסק שלכם מדובר באחת המשימות הפחות נעימות לעסוק בהן. העבודה מול המשרדים השונים ומול הבירוקרטיה הישראלית שכוללת את רשות המיסים יכולה להוציא כל אחד מדעתו. 

מה גם שאנחנו מדברים על מערכת מיושנת, מערכת שלא התקדמה עדיין למאה העשרים ואחת. לא מדובר על מה שאפשר לנהל בצורה טובה מול המחשב וגם לא מדובר על מה שאפשר לנהל עליו משא ומתן אלא אם כן אתם בקיאים ברזי התחום. אבל אתם לא באמת צריכים להתמודד עם האתגר הזה לבד, בשביל זה יניב ארד רואה חשבון, נמצא כאן. 

יש לכם כל כך הרבה אפשרויות שאתם לא מודעים אליהן

כאשר אנחנו מדברים על מס הכנסה אנחנו מדברים על עולם שלם של אפשרויות שאתם בכלל לא מודעים אליהם. אנחנו מדברים על עולם שלם של סעיפים ותקנות שהתפקיד שלהם הוא לשמור עליכם, בתור אזרחים במדינה דמוקרטית. אלא, שכאשר לא בקיאים ברזי האינפורמציה החשובה הזו, פרטים מתפספסים ואתם המפסידים הגדולים כתוצאה מכך. בדיוק בשביל זה שווה כל כך להשקיע ולבחור רואה חשבון טוב ומקצועי כמו יניב ארד רואה חשבון. שכן באופן הזה אתם יכולים להיות בטוחים כי כל האפשרויות שעמדו פתוחות בפניכם מוצו עד תום וכי אתם משלמים בסופו של דבר את שיעור המס הנמוך ביותר שהייתם יכולים לשלם, מה שיכול בהחלט להסתכם בלא מטע כסף בסופו של דבר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה