איך מוצאים צלם תכשיטים מוכשר?

בחירת הצלם לצילום התכשיטים לאתר שלכם תשפיע באופן ניכר על התוצאה הסופית של התמונות מן הסתם ובסופו של דבר גם על כמות המכירות שלכם. אז כמובן שיש משתנים רבות לכמה תכשיטים תמכרו דרך האתר שלכם, כמו למשל האופן שבו בנוי האתר, חוויית השימוש בו, הבאת תנועה רלוונטית לאתר ועוד. למרות זאת, כאשר אנו בוחרים צלם עבור צילום תכשיטים לאתר שלנו אנו רוצים לוודא שמדובר בצלם מקצועי ואיכותי, עם כל הציוד המקצועי הנדרש לביצוע העבודה על הצלם הטוב ביותר.

באילו פרמטרים נצטרך להתחשב כדי למצוא צלם תכשיטים מכושר?

  • תיק עבודות – גם צלם עם מעט ניסיון יהיה עם תיק עבודות שניתן להתרשם ממנו כיוון שזהו הא'-ב' של כל צלם מקצועי שרוצה לשווק את עצמו. חשוב להתרשם מהפורטפוליו של הצלם, מאיכות הצילום, הרקעים, הזוויות, האם התמונות נראות לכם טובות ומקצועיות ואם הן מעוררות אצלכם את הרגש או מעבירות את המסר סביר להניח שזה יקרה גם ללקוחות שלכם.
  • מחיר – צלמים ברמות שונות יתמחרו את השירות שלהם בצורה שונה. יש הבדל בין צלם שאתמול סיים לימודי צילום ומתחיל את דרכו בתחום לצלם בעל 20 שנים של ניסיון, בהבנה בצילום מוצרים ובהיכרות עם צילומים של מוצרים מסוגים שונים.
  • שירות – חשוב מאוד לבדוק את השירות שאתם הולכים לקבל מהצלם. מוכשר ככל שיהיה אם השירות לא טוב סביר להניח שלא תיהנו לעבוד עם הצלם ולהפיק את המירב משיתוף הפעולה הזו. בכל פרויקט כזה של צילום יש שאלות, תיקונים ותוספות. בדקו מה מגיע לכם במסגרת השירות, במידה ותצטרכו משהו כיצד זה יתנהל, האם תצטרכו להוסיף כסף ואם כן על מה, מהי הזמינות של הצלם לשאלות שלכם והפניות ליום צילומים כאשר תצטרכו וכו'.

    >בדקו עוד היום את סטודיו לצילום חן ברקוביץ

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה