מיקי פוליצר [מיכאל פוליצר] – כל אחד יכול להתחיל להשקיע בשוק ההון

יש לכם כסף בצד שאתם לא בטוחים מה לעשות אתו? אם אתם רוצים להתחיל להשקיע את הכסף שלכם, שוק ההון עשוי להוות אפיק השקעה לא רע בכלל. בעבור אלו שמחפשים אפיק השקעה יציב, מומלץ להשקיע במדדים, ואילו אלו שמאמינים במניה ספציפית, יכולים לבחור באחת כזו.

ההמלצה העיקרית של מיקי פוליצר [מיכאל פוליצר] היא להשקיע מתוך ידע ולהבין איך זה יהיה נכון מצדכם להשקיע את הכסף שלכם, וזה לא משנה באיזה אפיק תבחרו. אתם תמיד יכולים לפנות ליועץ מומחה או אפילו לקחת קורס כדי ללמוד את עולם שוק ההון בעצמכם ולהתמחות בו.

תשקיעו את הכסף שלכם בחוכמה

אתם צריכים להבין שאם אתם לא רוצים להיות במצב שבו אתם עושים שימוש לא מושכל בכסף שלכם, זה יהיה הכרחי שתקדישו זמן על מנת להכיר את שוק ההון והדרך שבה אתם בוחרים להשקיע. יש לא מעט היבטים שצריכים להילקח בחשבון ויכולים להשפיע על ההחלטה שלכם במובן הזה.

גובה ההשקעה שלכם, הסיכון שאתם מוכנים לקחת, התשואה לה אתם מצפים – כל אלו הם דברים שתצטרכו לקחת בחשבון כאשר אתם מחליטים להשקיע את הכסף שלכם, כך שתוכלו לעשות את זה בצורה מוצלחת ולנתב את הכסף שלכם למקום הנכון. אם תלמדו איך להשקיע מהטיפים של מיקי פוליצר [מיכאל פוליצר], תוכלו להפוך כל השקעה שלכם להרבה יותר משתלמת.

איך אתם מעדיפים להשקיע את הכסף שלכם?

שאלה מרכזית שצריכה להניע אתכם היא איך בדיוק אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם ומהי מידת הסיכון שאתם מוכנים לקחת. במידת הצורך אתם יכולים אף להתייעץ עם מיקי פוליצר, אשר יוכל לעזור לכם ככל שרק נדרש כדי שתוכלו להבין איך להשקיע את כספיכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה