פרסום בגוגל

המשמעות של פרסום בפלטפורמה שנקראת גוגל, (ספר לנו על זה…) רבה כל כך, עד שאין חברה אחת בעולם שמוותרת על שירותיה. גוגל היא הנצפית ביותר בעולם עם מיליארדי כניסות בכל יום. בוודאי תרצו לפרסם שם את העסק שלכם..

פרסום בגוגל

מה עוד אפשר לומר על גוגל שלא ידעתם? נראה שכלום. ובכל זאת, יש אנשים שמוותרים על הפרסום בפלטפורמה המפלצתית הזו. למה? אלוקים יודע. מה שלנו נשאר לספר לכם, זה שבגוגל תראו תוצאות שלא ראיתם מעולם למען העסק שלכם.

שיווק נכנס מול שיווק דיגיטלי

אפשר להתבלבל בין שיווק דיגיטלי ושיווק ישיר בקלות, ומסיבה טובה. שיווק דיגיטלי, משתמש ברבים מאותם כלים כמו שיווק ישיר – דואר אלקטרוני ותוכן מקוון, ולא צריך להזכיר כמה הם יעילים. 

שניהם קיימים כדי ללכוד את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים דרך המסע של הקונה ולהפוך אותם ללקוחות. אבל 2 הגישות, נוקטות השקפות שונות על הקשר בין הכלי למטרה.

שיווק דיגיטלי וגוגל

שיווק דיגיטלי בגוגל, בוחן כיצד כל כלי באופן נפרד, יכול להמיר לקוחות פוטנציאליים. אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית של מותג, עשויה להשתמש במספר פלטפורמות או למקד את כל המאמצים שלה בפלטפורמה אחת.

שיווק ישיר לעומת זאת, הוא מושג הוליסטי. הוא בוחן תחילה את המטרה, לאחר מכן בוחן את הכלים הזמינים כדי לקבוע אילו יגיעו ביעילות ללקוחות היעד, ולאחר מכן, באיזה שלב של משפך המכירות זה אמור לקרות.

חשוב לזכור

הדבר הכי חשוב שכדאי לזכור לגבי פרסום בגוגל ,שיווק דיגיטלי ושיווק ישיר, הוא שכאיש שיווק, אתם לא צריכים לבחור בין השניים. למעשה, הם עובדים הכי טוב ביחד. שיווק ישיר מספק מבנה ומטרה לשיווק דיגיטלי אפקטיבי למאמצי השיווק הדיגיטלי.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה