תחנת מוניות בקרית שמונה – מתי נכון להשתמש בשירותיה?

באופן טבעי, מרבית האנשים אשר מחזיקים ברשותם רכב פרטי לא ימהרו להשתמש בשירותי תחנות מוניות. הרי שימוש במונית יכול לייקר באופן משמעותי את העלויות, הוא מסורבל יותר, ואין סיבה נראית לעין לנהוג כך.

יחד עם זאת, ישנם לא מעט אנשים שיבחרו בנסיבות מסוימות כן להשתמש בשירותיה של תחנת מוניות ולא למהר ולהשתמש ברכב הפרטי שלהם. במאמר זה נסביר בקצרה מתי נכון להשתמש בשירותיה של תחנת מוניות בקרית שמונה או בכל מקום אחר, אפילו אם עומד לרשותנו רכב פרטי שאנחנו יכולים להשתמש בו מתי שנרצה.

צריך לזכור, היום הרבה יותר קל להזמין מונית מהתחנה, בין אם זה באמצעות אפליקציות, באמצעות טלפון סלולרי ועוד. אנחנו יכולים ליצור קשר מכל מקום, בכל שעה ולהזמין, וכן אנחנו יכולים להזמין מבעוד מועד אם זה נראה לנו נכון. כמובן שאנחנו צריכים לבחון היטב מתי נכון להשתמש בתחנת מוניות ומתי נכון להשתמש ברכב פרטי.

מתי נכון להשתמש בשירותיה של תחנת מוניות?

ראשית, אם אנחנו נדרשים לבצע נסיעות ארוכות ואין לנו כוח או יכולת לנהוג את המרחק הזה בעצמנו. במקרה זה יהיה נכון להזמין את מוניות קרית שמונה אפילו אם מדובר בהוצאה כספית.

שנית, אם מדובר על נסיעות באמצע הלילה. זה יכול להיות מעייף לנהוג כך, ולכן ישתלם יותר לקחת מונית. כך אנחנו נזהרים ויכולים להגיע אל המקום בצורה בטוחה.

שלישית, יהיה נכון מצידנו לקחת מונית אחרי אירוע, בוודאי אם שתינו. במקום לקחת את הרכב ולסכן את עצמנו, שאר הנוסעים וכן נהגים אחרים בכביש, אזי שיהיה יותר נכון לקחת מונית שתסיע אותנו.

ארבע, אם מדובר על נסיעות חד כיווניות, למשל, אם אנחנו נוסעים לשדה התעופה במטרה לטוס, אז אין טעם לקחת רכב פרטי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה