ספירת מלאי – להשתמש באמצעים אלקטרוניים בצורה נכונה

אחת התמונות הנפוצות בהרבה מאוד בתי עסק מתחומים שונים, היא השלב בו עובדי המקום נשארים אחרי שעות הפעילות בשביל לבצע ספירת מלאי. הם עוברים על כל הארונות והמדפים, בשביל לבצע ספירה של כל המוצרים והפריטים בעסק, ולאחר מכן מציינים בדוחות שונים, מה יש, מה אין, מה צריך לקנות ועל מה אפשר לוותר.

במהלך השנים, באופן טבעי, נוצרו אמצעים וכלים שונים אשר מטרתם לאפשר ספירת מלאי בצורה מקצועית ונכונה. הרעיון הוא פשוט. במקום לעשות זאת באופן ידני, לא מדויק ולא בהכרח נכון, אזי שאנחנו משתמשים באמצעים דיגיטליים אשר יאפשרו לנו לבצע את הספירה בצורה הרבה יותר מדויקת וכן יאפשרו לנו להכניס את הנתונים למערכת של העסק באופן מהיר ומדויק.

כך גדלים הסיכויים ששום פרט לא יתפספס, שום פרט לא ייעלם ויפגע ביכולת שלנו לנהל את העסק בצורה מדויקת ומקצועית יותר. כך גדל הסיכוי שנוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

באילו אמצעים מדובר?

בין היתר, הכוונה למסופונים אשר מאפשרים לנו לבצע את הספירה ובמקביל, להכניס מיד את כל הנתונים אל המערכת של העסק. כך אין צורך לבצע את התהליך ידני ואין סיבה שאנחנו נפספס מוצרים כאלה ואחרים. צריך לזכור, כשאנחנו מבקשים להכניס נתונים למערכת, מדובר לא רק על שם המוצר אלא על מגוון רחב של נתונים נוספים.

נקודה נוספת שאנחנו צריכים לקחת בחשבון היא, המערכות אמורות לספק לנו יכולות להדפיס את הדוחות או לשלוח אותם באופן ישיר אל מערכות אחרות. הכל עובר דרך הכלי בו אנחנו משתמשים. אין לנו צורך להשתמש באמצעים וכלים נוספים, במיוחד אם האמצעים פועלים על פי פרמטרים של מערכות אחרות, רלוונטיות.

לעוד מידע פנו אל Counting Group.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה