עיצוב לוגו לעסק חדש – מה צריך לדעת?

אחד השלבים הראשון בתהליך מיתוג עסק חדש, הוא עיצוב לוגו. מדובר על שלב שנעשה, לרוב, כבר בתחילת דרכו של העסק, בין אם זה מתוך כוונה לייחד אותו ובין אם זה מתוך מחשבה שכך יהיה אפשר להתחיל להציג אותו בפני קהל הלקוחות הפוטנציאלי, כך יהיה אפשר לשווק ולפרסם אותו. 

צריך לומר, עיצוב לוגו לעסק חדש הוא לא תהליך פשוט בהכרח. אפשר כמובן לבחור בלוגו מאוד בסיסי וקל לעיצוב, אפשר גם להחליט שלא יהיה לוגו מסוים אלא להשתמש אך ורק בשם של העסק, אך אם רוצים לאפיין אותו בצורה ייחודית, מוטב לייצר עיצוב שאכן יתאים לצרכים של העסק במובנים שונים. 

עיצוב לוגו לעסק חדש צריך להתבצע על ידי גורם מקצועי, קרי מעצב שמכיר את התחום ויודע כיצד לעצב לוגואים. כך אפשר יהיה לעצב לוגו מיוחד, יוצא דופן, בצורה מקצועית ונכונה. בין אם זה בהקשר של תכנון הלוגו עצמו ובין אם זה בהקשר של צבעים, פונט או כל דבר אחר. 

כיצד עושים זאת בצורה נכונה

ראשית, אנחנו צריכים להחליט מה הקו של העיצוב, מה אנחנו רוצים להציג לקהל הנרחב. 

שנית, עלינו לאפיין את העסק שלנו ובהתאם את הלוגו. הוא חייב להיות מותאם לסגנון ולמסר שאנחנו רוצים להעביר. 

שלישית, יש לייצר סקיצות (כפי שמייצרים בהליך של בניית אתרים wix) ובסופו של דבר לבחור את הסקיצה המתאימה לנו, בשביל שנוכל להחליט איך לעצב אותו בצורה נכונה. 

ארבע, חשוב לעצב את הלוגו בצורות שונות עד שנמצא את הסגנון הנכון עבורנו. 

לוגו יכול להיות מורכב ממאפיינים שונים, הוא יכול להיות עם צבעים שונים, חשוב לבחור משהו שהעסק יוכל להשתמש בו למשך תקופה ארוכה ולשרת אותו על הצד הטוב ביותר. 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה