חלוקת פליירים

חושבים ששיווק באמצעות פליירים זה דבר מיושן? תחשוב שוב. פליירים חשובים בשיווק. למרות שאנו עשויים לחיות בעידן של פרסום באינטרנט, העלון הצנוע, הוא עדיין כלי קידום יקר מפז שלא כדאי לכם לדלג על יתרונותיו.

חלוקת פליירים |

יש סיבה מדוע אנו משתמשים באותה טכניקת פרסום של דיוור ישיר בדואר במשך מאות שנים. פליירים עובדים ללא כל ספק. בין אם אתם מורים ליוגה, מארגנים טיול או יזמים, פליירים הם דרך יעילה להעביר את המסר שלכם ללקוחות ולתלמידים.

מדוע פליירים חשובים בשיווק |

פליירים הם חסכוניים ביותר. במקום לשפץ את האתר שלכם, לשלם על שטחי פרסום או לצאת לעולם היקר של המדיה המקוונת, לפליירים יש החזר גבוה להפליא על ההשקעה שלכם ועד היום, חברות גדולות עושות את מלאכת השיווק שלהם באמצעות פליירים.

אין לכם מושג איך ליצור פלייר יעיל? פנו לעזרה באתרים הרלוונטיים להדפסת פליירים שתוכלו למצוא ברשת. כי פליירים בעיצוב מקצועי, הם זולים יותר ממה שאתם חושבים ועולה גרושים להדפיס אותם.

מאמץ קטן, השפעה גדולה |

קל להעביר פליירים לידיים של לקוחות פוטנציאליים. מתכננים קורס יוגה? חלקו עלונים לתלמידי יוגה או פשוט תלו פלייר בחדר ההלבשה. משתתפים פוטנציאליים שיקבלו את העלון שלכם, עשויים להצמיד אותו על המקרר שלהם. זה מעודד קידום ושיווק במעגלים קטנים יותר של משפחה וחברים.

עיצוב פלייר |

הקדישו זמן למחשבה על היכן הקהל שלכם מבלה את זמנו ואז תתחיל לזוז בלעדי מידע זה. תופתעו לגלות כמה בתי קפה, חנויות, חדרי כושר, מסעדות, בתי ספר ועסקים אחרים, ישמחו לעזור לכם להתחבר ללקוחות פוטנציאליים.

כך, תיצרו את השיווק היעיל ביותר ותוכלו לראות בזמן מועט את היתרונות של חלוקת פליירים כפרסום לעסק שלכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה