עלות מתקן חניה אוטומטי – כמה זה יכול לעלות לנו?

אחת הבעיות הקשות איתן אנחנו נאלצים להתמודד וסביר להניח שנמצא את עצמנו מתמודדים במשך שנים ארוכות גם בעתיד, היא בעיית חנייה. לא צריך להיות בעל רכב בשביל לראות את הבעיה ולהבין עד כמה היא משמעותית וקשה. 

כל מי שמבקש להיכנס אל מרכזי הערים, גדולות או בינוניות, יודע שישנה בעיה קשה מאוד של חנייה, בין אם זה בגלל תקנות וחוקים שכל רשות מקומית קובעת ובין אם זה בגלל שפשוט אין הרבה מקום ביחס לכמות כלי הרכב, הן של התושבים המקומיים והן של כאלה הנכנסים אל היישוב מבחוץ. 

לכן אנחנו מחפשים כל הזמן דרכים כיצד לייצר מקומות חנייה בצורה אפקטיבית ונכונה, באופן שיחסוך שטח וכן זמן. אחד הכלים הטובים ביותר לשם כך הוא מתקן חנייה אוטומטי. מתקן כמו חניון רובוטי אמור לשפר באופן ניכר את האפשרויות שלנו מחד ולהקל על הסביבה מאידך. 

מה זה מתקן חנייה אוטומטי וכמה הוא עולה

מתקן חנייה אוטומט הוא מתקן שמאפשר לנו לחנות רכב על רכב מבלי שייגרם להם נזק כמובן. מתקן זה מאוד נפוץ בארה"ב ובאירופה, הוא קיים בלא מעט חניונים, ובצורה כזו אפשר לחסוך מקום ולהכניס בחניון מסוים כמות רכבים הרבה יותר גדולה ממה שנראה על פני השטח. חשוב להבהיר, בשביל שיהיה ניתן להשתמש במתקן כזה אזי צריך להיות איש מקצוע ולהבין איך הוא עובד וכיצד ניתן להכניס כל רכב לתוכו. 

עלות מתקן חניה אוטומטי נעה בין עשרים אלף שקל לשמונים אלף שקל, זה תלוי בסוג וגודל המתקן, זה תלוי בכמות הרכבים שהוא יכול להכיל, וכן באלמנטים אחרים שיכולים להשפיע כך או אחרת על המחיר של המתקן ואופי השימוש בו. 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה