ארונות מעוצבים – האם הם צריכים לעלות יותר או שהתמחור שלהם מוגזם

מחיר ארון מעוצב נע בין כמה מאות שקלים ויכול להגיע גם לכ-8,000 ₪. כמובן שאנו מקבלים עלינו את המחיר כרע הכרחי אל מול התועלת שתצמח לנו מארון חדש. אנחנו פוסעים טובי לבב אחרי שנפרדנו מכמה אלפים ועדיין מהרהרים בנינו לבין עצמנו למה מחירים של ארונות מעוצבים כל-כך יקרים.

ארון בסיסי

ארון MDF בציפוי מלמין ובעיצוב צנוע הוא הארון הכי בסיסי שתוכלו להשיג בסכום של כ-1000 ₪ אם תבחרו עץ סנדוויץ שהוא איכותי יותר לא תהיה לזה השפעה על המחיר. זה ארון שבהחלט אפשר לחיות איתו אך הוא מספק מענה שווה ערך לסכום שהושקע בו. לרוב בארון כזה לא תהיה תשתית מספקת לשינויים והתאמה במהלך השנים ותצטרכו להחליפו בארון חדש משיקולים של בלאי.

ממה מורכב מחירו של ארון מעוצב

חומרי גלם

MDF הזול ביותר ועץ מלא היקר ביותר משום שקשה מאד לעבוד עם עץ מלא.

ציפוי

ציפוי מלמין הזול וטכניקה של צביעה בתנור היא היקרה ביותר. ריכוז הצבע בטכניקה של צביעה בתנור מעלה את המחיר ככל שהצביעה מבריקה יותר.
בין מלמין לצביעה בתנור תמצאו את הציפוי הנפוץ ביותר – פורמייקה.

פרזול

מדובר בפריטי המתכת שמרכיבים חדר שינה קומפלט . ידיות, ציריות וכדומה. פרזול הוא חלק ממחיר הארון,  ופרזול יחודי או מותאם אישית יקפיץ  את מחירו של הארון.

תוספות

תוספת של מדפים או תוספת של מגירות כמו גם סוג מנגון הסגירה מעלים את המחיר.

ארון יד שניה

אם תשקלו לרכוש ארון יד שניה אז קחו בחשבון שפירוק הרכבה והובלה ישחקו אותו יותר וגם יעלו לכם כסף, כך ששכרכם יצא בהפסדכם – אז שקלו שנית.

>למעבר אל רהיטים במחירים אטרקטיביים לחצו כאן

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה