איטום חדרים רטובים – ככה תדעו שאתם חייבים לאטום

1945180-min

מקרים רבים ושונים עשויים להיגרם כתוצאה מרטיבות יתר בקירות, בתקרה וברצפה של חדרים שונים בבית שלכם. החל מעובש, נזילות של מים, כתמים, אריחים שעשויים לאבד את האחיזה שלהם ועוד תופעות שונות העשויות בדרך כלל להעיד על בעיית איטום מהותית שקיימת בחדר מסוים הנקרא גם חדר רטוב. חדרים רטובים אלו חדרים שבהם יש הסתברות גבוהה לרטיבות וחשיפה למים: כמו חדרי רחצה, מטבח, חדר שירותים ואפילו מרפסת שמש עונה להגדרה זו בשל החשיפה שלה למי הגשמים במהלך החורף.

 

החשיבות של איטום חדרים רטובים:

איטום חדרים רטובים היא פעולה חשובה במיוחד המבוצעת כבר מהשלבים הראשונים של בניית הנכס אולם לאורך השנים עשויים להתגלות ליקויים שונים המצריכים טיפול, שיקום ואיטום מחודש. פעולה זו של איטום החדרים הרטובים נועדה כדי למנוע את מעבר המים אל קירות חדרים אחרים, אל הרצפה, התקרה ועוד. גם כדי למנוע נזילות במעבר המים לחלל השני וגם למנוע הצטברות של עובש, חיידקים ומחלות כתוצאה מכך.

 

באילו חומרים עושים שימוש לאיטום חדרים רטובים?

  • חומרי איטום צמנטיים – הצמנט הוא חומר איטום ידוע ומוכר בתעשייה ו הוא ידוע בעיקר בשל עמידותו וחוזקו המיוחד. הוא עשוי מרכיבים של מלט וחול והוא בעל כושר הצמדות נהדר לתשתית, בין אם מדובר ברצפה, קיר או תשתית אחרת.
  • חומרי איטום ביטומניים – חומרים חזקים מאוד המיוצרים בעת הליך זיקוק של נפט. החומר בעל תכונות מדהימות ואלסטיות ובעל עמידות גבוהה ומסייע בעיקר כפתרון איטום לתשתיות רצפה של חדרים רטובים. לעתים אף יתבצע ערבוב של חומרים ביטומניים עם צמנטיים ליצירת איטום מקסימלי.

 

סימנים שאתם חייבים לאטום:

כאמור יש סימנים מקדימים שניתן לראות ולדעת מתי כדאי לקרוא לאיש מקצוע לביצוע עבודת האיטום. כך למשל כאשר מתחילים להצטבר עובש על הקירות, התקרה או הרצפה. כאשר יש נזילות או כתמים על הקירות או אפילו אריחים קרמיים המתחילים להיסדק או ליפול.

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת הכנסו לאתר: https://bitumany.co.il/.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה