לכידת חולדות בבית ובעסק בקלות

לכידת חולדות

כל מי שמנהל עסק ובמיוחד אם זהו עסק בתחום המסעדנות, האוכל, המזון המהיר או בחדרי האוכל של מפעלים גדולים, יודע עד כמה בעיות עכברים וחולדות יכולות להיות בעיתיות מאוד. חולדות הינן מזיק מסוכן ביותר לבריאות של כולנו, ויש צורך לתפוס אותן ולמנוע התפשטות של מחלות וזיהומים אחרים. חולדות יכולות לזהם את האוכל אותו אנו צורכים במסעדות, בתי קפה וכל מקום בו מכינים ומגישים אוכל. בנוסף לזיהום של אוכל הנגוע מנגיסות של עכברים וחולדות המעבירים מחלות, הסכנה האמיתית יכולה להתרחש כאשר המזיקים הפולשים מתרבים בקרבת מקום ומשגשגים שם.

אילו סכנות טמונות בהימצאות חולדות בבתים שלנו?

חולדה הינה בעל חיים שנפוצה ביותר בתעלות ביבים בערים גדולות ובאופן כללי בכל מקום בו חיים בני אדם המחזיקים במזון. הסכנות העיקריות הטמונות בהמצאות של חולדות זה הפוטנציאל התפשטות של מחלות אותן מעבירות החולדות על גבי המשטחים בהם הם באים במגע ובמיוחד האוכל אותו הן מכרסמות. מלבד כך, חולדות עלולות להיות מסוכנות ביותר אם הן נושכות את האדם ובכך מעבירות לו בצורה ישירה מחלות וזיהומים שונים. חובה לבצע בכל בית עסק המחזיק מחסני מזון ומטבחונים בדיקה יסודית על מנת לוודא שלא קיימות חולדות במקום.

איך ללכוד חולדות בצורה יעילה ומהירה?

לכידת חולדות , עכברים ומזיקים אחרים יכולה להיעשות באמצעות דרכים רבות ואסטרטגיות שונות בהתאם לסוג המזיק והמקום עצמו. ישנן מלכודות של כלובים בהם מונח מזון כפיתוי, והדלת של הכלוב נסגרת ברגע שהחולדה חודרת לתוכו. מלכודות אחרות הינן המלכודות הקלאסיות עם סוגרים עוצמתיים ומהירים במיוחד הקוטלים את המזיק ברגע שהוא עולה על גבי המשטח. יש מקומות שמעדיפים לא להרוג את החולדות מסיבות הומאניות ובמקום זאת לשחררן לחופשי במקום מרוחק מישוב. במקרים כאלו מלכודות כלובים לא קטלניים עדיפים.

>המידע באדיבות אתר https://snaker.co.il/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה