איך לבחור מצלמת אבטחה לעסק?

מצלמת אבטחה לעסק

בבתי עסק רבים ניתן לראות כיום שלטים כמו 'המקום מצולם, אנא הימנעו מאי נעימות', 'מצלמות אבטחה 24/7' ועוד. הסיבה לכך אינה חייבת להיות מהותית כמו גניבות שהתרחשו או פריצות שהיו, אלא פשוט מדובר באמצעי הגנה מינימלי הנפוץ כיום בכל מבנה ציבורי.

מצלמת אבטחה – כדי שתהיו מוגנים

מצלמת אבטחה אומנם הומצאה מלכתחילה לצורך הגנה על מרחבים ציבוריים ופרטיים מפני גנבים או פורצים פוטנציאליים או מפני חדירת זרים לא מורשים. אך כיום, משתמשים במצלמות אבטחה גם לצורך בקרה על המתרחש והנעשה במבנה. אם זו התנהלות העובדים בעסק, היחס שלהם ללקוחות, מעקב אחר הקפדה על כללי העסק מצד הלקוחות וכן הלאה.

מצלמת פנים או מצלמת חוץ? כך תבחרו אותה

מצלמות האבטחה מתחלקות לשני סוגים עיקריים – מצלמות חוץ, המיועדות להתקנה מחוץ למבנה ומותאמות לתנאי חוץ כמו הגנה מפני גשם, אופציה לראיית לילה, צמצם סינון לשמש וכן הלאה. הסוג השני הוא מצלמות פנים, שמיועדות להתקנה בתוך מבנים ובמקומות סגורים. אלה יהיו מצלמות פשוטות יותר בעלות אופציית צילום המתאימה לתאורה קבועה וללא שכלולים מיוחדים או הגנות חיצוניות כאלה ואחרות.

איכות צילום – למה זה חשוב?

מצלמות האבטחה נבדלות זו מזו גם באיכות הצילום, כאשר מצלמות IP הן בעלות רזולוציית צילום גבוהה יותר אשר יוצרת צילומים באיכות טובה יותר לעומת מצלמות אנלוגיות שאיכות הצילום בהן היא נמוכה יותר. למעשה, לא חייבים איכות צילום גבוהה במצלמות אבטחה מכיוון שלא מדובר כאן בתמונות שמיועדות להדפסה או הפצה, אך זה כן יהיה חשוב ויעיל במקרים של פריצות. כאשר יש צורך לזהות תווי פנים של אנשים, יהיה יתרון לתמונות באיכות גבוהה, מכיוון שאלה יאפשרו זיהוי וודאי ומהיר.

>אולי יעניין אתכם גם להתקדם אל קופות ממוחשבות 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה