איך לבחור קישוטים לחג המולד

1958006-min

חג המולד הוא אולי החג הכי מקושט ומושקע מבחינה עיצובית שיש. זהו חג שבכוחו למשוך גם הרבה מאוד אנשים אשר לא חוגגים אותו בדתם. כמו שבפורים אנחנו משקיעים בתחפושות, יוצאים למסיבות ופשוט מנסים לחגוג בלי סוף, כך גם חג המולד גורם לכולם להתרוצץ בין חנויות, לקנות קישוטים, עצים מיוחדים, מתנות ובעיקר להסתובב עם חיוך מסופק ומלא הנאה. מרוב קישוטים לפעמים נמצא עצמינו עובדי עצות מבולבלים לגבי הקישוטים שנרצה לקנות. קבלו כמה קישוטים שיהיו הבסיס לעיצוב חג המולד שלכם ומשם תוכלו להתפרע בכיף.

 

קישוטים לחג המולד שכל בית צריך


הקישוטים הם החלק הכיפי ובין החשובים ביותר בחד המולד, לכן קבלו את הקישוטים שחובה שיהיו אצלכם בבית ויצאו מהמחסן בכל שנה מחדש:

  • עץ אשוח – הבסיס של הבסיס יהיה כמובן עץ אשוח חגיגי ומרשים, הרי אין חג מולד בלי עץ אשוח מקושט בטוב טעם שיוצב בסלון הבית.

  • זר לדלת – זר מעוצב ומרשים לדלת יספר לכל מי שיעבור ליד דלתכם שאצלכם חוגגים. ומי שיבוא לבקר או לחגוג איתכם, שניה לפני שיכנס יראה כמה השקעה ואיזה יופי מצפה להם בפנים.

  • אורות – חד המולד תמיד מלא באורות מרשימים, דאגו שגם הבית שלכם יהיה מואר וקסום, ישנן לא מעט גרילנדות מיוחדות שיפזרו טפטופי אור מהמים בחלקים נרחבים בבית.

  • קישוטי עץ – אין עץ בלי קישוטי עץ לנובי גוד, מגוון עצום של קישוטים מחכים לכם באתרים וחנויות, אם כדורים צבעוניים, כוכבים, עצים קטנים ומוארים ועוד המון קישוטים מושלמים.

  • כובעי סנטה – כך תוכלו להשתלב עם עיצוב החג היפה, הביאו כמה כובעי סנטה שיעברו בחלל הבית בין האורחים, הילדים או הכלב. העיקר שתהיה אווירה שלך חג מואר מקושט וחייכני.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה