איך לבחור אוכל לגורי חתולים?

אוכל לגורי חתולים

האם החתולה היא זו שמטפלת בדרך כלל בגוריה הצעירים ודואגת לכל מחסורם, אך לעיתים קורה שהאם לא יכולה לדאוג לתזונת הגורים כראוי בשל חוסר בחלב, לפעמים היא נוטשת אותם מסיבות שונות ולעיתים בני האדם הם אלה שמפרידים את הגורים מהאם. בכל המקרים הללו, יש צורך לספק לגורים הקטנים תחליף מזון מסחרי.

מה אוכלים גורי חתולים?

גור חתולים שעכשיו נולד אמור להיות ניזון מחלב אימו ומשם לקבל את כל מה שהוא צריך לצורך התפתחותו בארבעת השבועות הראשונים לחייו. הבעיה מתחילה במצבים בהם גורי חתולים מופרדים מאימותיהם ואינם יכולים לצרוך את החלב שלה. האוכל האולטימטיבי לגורי חתולים בתקופת חייהם הראשונה הוא תחליף חלב נוזלי אשר מכיל את כל אבות המזון שהם זקוקים להם.

איך בוחרים אוכל לגורי חתולים?

לאחר שגור החתולים גידל שיניים חזקות מספיק אשר מאפשרות לו ללעוס גם מזון יבש, כדאי לעבור מתזונה של תחליף חלב לתזונה של אוכל לחתולים רויאל קנין המיועד לגורי חתולים. בנוסף לאוכל היבש, ניתן לשלב בתזונתו של גור החתולים גם פחיות מזון המכילות אוכל רטוב וקל יותר ללעיסה. חשוב לזכור כי בתחילת חייו של גור החתולים מומלץ לרכוש עבורו מזון משובח אשר מכיל את כל סוגי הוויטמינים שהוא אמור לקבל בשביל לגדול ולצמוח באופן בריא ונכון.

מה חשוב לזכור בעת בחירת אוכל לגורי חתולים?

האוכל המתאים לגורי חתולים מכיל רכיבים אחרים מאלה שקיימים באוכל לחתולים בוגרים ועל כן יש להקפיד על הפרדה מוחלטת בין המזון של גורי החתולים לבין המזון של החתולים הבוגרים. גורי חתולים זקוקים לרמות גבוהות מאוד אנרגיה – בערך פי שתיים או שלושה מחתולים בוגרים ולכן, חשוב מאוד להקפיד על התאמת התזונה לגילו של גור החתולים שברשותכם.

> אאולי יעניין אתכם גם חטיפים לחתולים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה