משקיעים פרטיים

משקיעים פרטיים

למרות שזה די אופנתי בסטארטאפים לומר שרעיונות לא אומרים כלום וביצוע אומר הכל, המציאות הרבה פחות בינארית והרבה יותר מובנית. אפילו היזם הטוב בעולם עם ביצועים מדהימים, ייכשל אם הרעיון שלו פגום מיסודו, או אם השוק שלו קטן מדי.

משקיעים פרטיים 

רבים הם האנשים שיש להם חלומות גדולים לסטארטפ כזה או אחר והם בטוחים שהם יכבשו את העולם תוך כמה רגעים. אנחנו יודעים שהמצב אינו ממש כך ולא תמיד החלומות שלנו מתבשלים בהתאם לציפיות שלנו.

אז מה עושים? אם אתם רוצים להצליח הרבה יותר בתחום שבו אתם מעוניינים להתפתח ולפתח, אנחנו מציעים לכם לעשות זאת עם האנשים המומחים ביותר לפיתוח והכוונה שמכירים מקרוב את העולם של משקיעים פרטיים.

בסיס להצלחה 

מה שמצאנו עם השנים, הוא שאם מייסד, בשלב מוקדם, יכול לסמן לעצמו מטרות רלוונטיות ומקצועיות, יש לו בסיס איתן לבניית סטארט-אפ. לאף אחד אין את הביטחון שהוא יהיה מפתח או סטרטאפיסט מושלם, ולכן, כדאי להבין איך עושים את הדברים.

כללים למשקיעים פרטיים 

  • אל תפתחו חברה, אלא אם כן זו אובססיה ומשהו שאתם אוהבים.
  • אם יש לכם אסטרטגיית יציאה, זו לא אובססיה.
  • גייסו אנשים שלדעתכם יאהבו לעבוד איתכם.
  • דעו כיצד החברה שלכם תרוויח כסף וכיצד תבצעו מכירות בפועל.
  • הכירו את כישורי הליבה שלכם, והתמקדו בלהיות מעולים בהם.
  • שלמו עבור אנשים עם הכישורים המתאימים לכם ושכרו אנשים שמתאימים לסגנון שלכם.

איך עושים את זה כמו גדולים? 

אז איך באמת תוכלו להפיק הרבה יותר מהרעיונות שלכם? כמו כל דבר בחיים, אנחנו יכולים לומר לכם שיש כמה דברים חשובים שתצטרכו לעשות לפני שאתם מתקדמים. אחד מהם, למשל, הוא להיעזר באנשי מקצוע מיומנים כמו צוות טרגו ייעוץ שעוזרים למשקיעים פרטיים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה