משלוחי מנות לעובדים במיתוג אישי

1807765-min

אחד הכלים החשובים שעומדים לרשות מקומות עבודה רבים, עסקים גדולים או קטנים, הוא מיתוג אישי. מדובר על מיתוג של בית העסק, בין אם זה באמצעות לוגו, סלוגן, או פריטים אחרים המיועדים למיתוג. אמצעים אלו רלוונטיים עבור בית העסק, בין אם זה מול לקוחות, ספקים ואפילו מול העובדים בבית העסק.

היום אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות לשימוש במיתוג אישי. אחת מהן הם משלוחי מנות לעובדים. מדובר על משלוח שכולל סוגים שונים של מאכלים, בין אם כאלה השייכים לחג כזה או אחר, ובין אם כאלה שנחשבים יותר כלליים. למשל, משלוח מנות הכולל פירות, ירקות, ממתקים ועוד. המשלוחים יכולים להתאים הן כמתנות לחג לעובדים, כמתנות לעובדים לכבוד קידום בתפקיד, פרישה, יציאה לפנסיה, עזיבה, מתנות ימי הולדת, ימי נישואין, לידת ילד או ילדה ועוד.

צריך לומר, הרעיון של משלוח מנות לעובדים הוא מאוד ייחודי מאחר ומדובר בעניין הרבה יותר אישי מאשר מתנה כללית, במיוחד אם מדובר במשלוח מנות מיוחד הכוללות פריטים ייחודים שאי אפשר למצוא במקומות אחרים.

 

מה זה מיתוג אישי?

הרעיון של מיתוג אישי הוא שימוש באמצעים שונים הקשורים בבית העסק ומבטאים אלמנט ספציפי בכל משלוח ומשלוח. חשוב לומר, הרבה פעמים נעשה שימוש במיתוג אישי על מנת להבליט את החשיבות של בית העסק אך גם בשביל לשמור על הזדהות ונאמנות לבית העסק.

למשל, אם מקום עבודה יוצר מיתוג אישי כשהוא שולח משלוח מנות לעובד מסוים, אז הוא רואה וחווה את היחס האישי שהמקום מספק לו. בוודאי אם מדובר במשלוח שנשלח אליו הביתה או לכל מקום אחר. צריך לציין, מעבר לעניין המיתוג הרי שהמשלוח גם מעוצב בצורה יפה ומרשימה, שמבליטה את החשיבות שלו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה