ריסוס טרמיטים – איך זה עובד?

ריסוס טרמיטים

הטרמיטים נחשבים למזיקים לאדם לא בשל העובדה שהם פוגעים בו ישירות אלא בשל העובדה שהם ניזונים מעץ. הטרמיטים אוכלים כל דבר שעשוי מעץ ובמהירות מדהימה. תוך מספר שבועות הם יכולים לחסל רהיט שלם ומבלי שתשימו לב שיש פעילות ערה של טרמיטים בביתכם הם עשויים לאכול את הריהוט מבפנים ולגרום לכם לצורך להחליף את הריהוט בבית. כמו כן הטרמיטים מגיעים מהאדמה, מהגינה, לכן הם יכולים גם לאכול עצי נוי, עצי פרי, גדר העץ מסביב לבית וכמובן ריהוט עץ הנמצא בגינה. במידה ואתם מזהים פעילות של טרמיטים בסביבתכם חשוב לקרוא למדביר מקצועי ומנוסה של הדברה מיכאל ובוריס שיטפל בבעיה. 

כיצד מזהים טרמיטים?

הטרמיטים הינם חרקים זעירים מאוד, דומים לנמלים רק אפילו קטנים יותר בדרך כלל. הם בצבע שקוף/חצי לבן ואינם יכולים להיחשף לשמש כיוון שהם רגישים לחום ולאור. כאמור הטרמיטים ניזונים מעץ ולכן אם אתם לא מזהים אותם פיזית כיוון שהם מתחבאים בתוך פרטי עץ, עצי פרי או מתחת לעלים המפוזרים על האדמה תוכלו לזהות גומות חול קטנות בסמוך לגדר העץ בגינה, לעצי הפרי והנוי, לריהוט עץ כזה או אחר בגינה, למשקופי הדלתות בבית או אחד מרהיטי העץ בבית. גומות החול הם מה שנשאר אחרי שהטרמיטים גורמים וחופרים בתוך העץ וזו אחת הדרכים היעילות לזהות אותם.

איך ניתן לטפל בטרמיטים בצורה אפקטיבית?

הדרך היעילה ביותר לטפל בהם היא באמצעות ריסוס טרמיטים המבוצע על ידי מדביר מקצועי ומנוסה בתחום. כדי לרסס את הטרמיטים בצורה אפקטיבית צריך לאתר את כל הרהיטים והפריטים הנגועים, לבדוק היטב את הגינה ואם יש התיישבות של טרמיטים שצריך לרסס גם כן. ייתכן ותצטרכו לרסס חלק מהריהוט או במקרים מסוימים אפילו להיפתר מחלק מהריהוט כדי שזה לא יתפשט לכל הבית.

 

למידע נוסף, כנסו לכתובת www.zurpestcontrol.co.il

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה