מעבדת LEM – מתמחים בבדיקות למשטח צוואר הרחם

מעבדת LEM

במעבדת LEM עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם בקרב נשים. הטכנולוגיה של המעבדה עומדת לרשות מוסדות בריאות בכל רחבי הארץ, כשהיא מציעה גם שירות של תיירות מרפא לזרים שבוחרים לעשות את הבדיקה שלהם בישראל.

מעבר לבדיקות משטח צוואר הרחם, מבצעת מעבדת LEM בדיקות HPV, פאפ, היסטולוגיה ופתולוגיה. למעבדה יש גם צוות מחקר ופיתוח שאחראי על פיתוח של טכנולוגיות חדשות לבדיקות של מחלות שונות, וכך בעצם הוא עושה שינוי בגישה של כולנו לרפואה מתקדמת.

רפואה מתקדמת שעומדת לרשותכם

כל אדם שרוצה לשמור על הבריאות שלו תמיד צריך לחשוב על מה שהוא בוחר לעשות כדי שזה יוכל לקרות על הצד הטוב ביותר. אם אתם רוצים להרגיש במיטבכם ולדעת שאתם לא מקפחים את הבריאות שלכם, יהיה עליכם לשים לב שאתם לא מוותרים על האפשרות לעשות בדיקות לגילוי של מחלות שיכולות להיות רלוונטיות אליכם בסופו של דבר.

אם רק תקפידו לעשות את כל הבדיקות הדרושות, זה יאפשר לכם להיות בראש שקט ובידיעה שאתם מודעים למצב הבריאותי שלכם בכל רגע נתון. זה בוודאי יהיה חשוב ביותר אם אתם תמיד רוצים להיות עם היד על הדופק ולדעת שאתם עושים כל מה שצריך על מנת לשמור על הבריאות שלכם.

הזמינו את התור שלכם לבדיקה

רוצים לעשות בדיקה כדי לבדוק את הבריאות שלכם ולגלות האם אתם סובלים ממחלה שניתן לבדוק אצל מעבדת LEM? אל תמתינו במקרה הזה ופנו אל המעבדה בהקדם האפשרי כדי לעשות את הבדיקה הנחוצה. זה פשוט יהיה קריטי כדי שתוכלו לדעת מה המצב הבריאותי שלא ושלא יהיו לכם ספקות שאתם עושים את הטוב ביותר. 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה