ביטוח משכנתא

1984351-min

ביטוח משכנתא הוא למעשה ביטוח חיים. מטרתו של הביטוח לטובת המשכנתא, היא להבטיח שתמיד יהיה מקור מימון לתשלומי המשכנתא, גם אם חלילה, נוטל המשכנתא, או המפרנס העיקרי, נפטר, או אינו מסוגל לשלם יותר את התשלומים מכל סיבה שהיא.

הביטוח מאפשר לבנק לגבות את יתרת ההלוואה מתוך סכום הביטוח, כדי להימנע ממצבים לא נעימים ואת העודף מעבירים למשפחה (אם נשאר).

אז מה חשוב לדעת, לפני שעושים ביטוח משכנתא? כמובן שכדאי לעשות השוואת ביטוח.

 

ביטוח משכנתא בבנק או אצל סוכן ביטוח?

אפשר לרכוש ביטוח משכנתא דרך הבנק, כדי לקצר תהליכים ולזרז את אישור המשכנתא (אולי), אבל אם אתם רוצים לבחור מסלול ביטוחי מותאם אישית לצרכים וליכולות שלכם – כדאי לבדוק אפשרויות נוספות. ללא ספק, סוכן ביטוח פרטי, שרואה לנגד עיניו את טובתכם האישית ולא פועל כדי להגן על האינטרסים של הבנק בעדיפות ראשונה, יכול לספק לכם אפשרויות בחירה מגוונות יותר ולהתאים את המוצר הביטוחי לצרכים שלכם.

 

ביטוח מבנה למשכנתא – מה זה?

לבנקים יש כבר הרבה ניסיון לגבי דברים שיכולים להשתבש תוך כדי תשלומי משכנתא. אחד מהדברים האלה הוא נזק שנגרם למבנה, כאשר הוא עדיין בתהליכי החזר משכנתא – רעידות אדמה, שריפה, הצפות ושלל אירועים נוספים יכולים לגרום נזקים כבדים למבנה. לכן ביטוח מבנה למשכנתא הוא דרך מצוינת לקבל כיסוי ביטוחי גם במקרים בהם הנכס מאבד מערכו בגלל נזקים כאלה, עוד לפני שסיימתם לשלם את ההלוואה.

לסיכום, ביטוח משכנתא – ביטוח מבנה, או ביטוח חייים, מיועד בעיקר לשמור עליכם, על הנכס שלכם ועל האינטרסים שלכם, מפני כל מקרה שיכול לפגוע בשווי הנכס, שיכולת ההחזר שלכם ואפילו בחיים עצמם. לכן מומלץ לבדוק כמה אפשרויות ולבחור את הביטוח המשתלם ביותר, שישמור עליכם!

 

צרו קשר עוד היום עם חברת קיינס.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה