חזייה רפואית לאחר ניתוח הקטנת חזה

חזייה רפואית לאחר ניתוח הקטנת חזה

החזייה רפואית, מספקת את התמיכה והדחיסה הנדרשת למטופלות מיד לאחר ניתוח שד. חזייה זו, מכילה בד רך ונושם שנמתח כדי להכיל שומן רופף או כדי להתמודד עם גירוי של רקמה רגישה. רוצים לדעת עוד? קראו מאמר זה.

חזייה רפואית לאחר ניתוח הקטנת חזה 

ניתוח הגדלה או הקטנת חזה הוא שונה מכל ניתוח אחר ויש להתייחס אליו בצורה הראויה לו. אם זה לקנות את הציוד הדרוש כמו חזייה מתאימה של isavela שאינה לוחצת על השד או קנייה של רפידה שתסייע לכן לצעוד ללא תזוזות חזקות מידי של השדיים.

יתרונות חזייה רפואית 

 

  • סגירת לולאה קדמית מאפשרת בדיקה של מקום הניתוח ושינויי חבישה.
  • רצועות ניתנות להסרה מאפשרות יישום קל למטפלים ולמטופלים עם תנועת זרוע מוגבלת.
  • אידיאלי לשימוש במהלך טיפול בקרינה.
  • ניתן ללבוש אותם לבד או כדי להחזיק חבישות כירורגיות במקום הניתוח.
  • מיועד לשימוש לאחר מגוון רחב של פרוצדורות כירורגיות: הפחתה, שחזור, הרמה, הגדלה, כריתת שד, כריתת גוש, ביופסיה ושאיבת מחט עדינה.
  • לא עשוי עם לטקס גומי טבעי.

איפה מוצאים חזייה בריאותית לאחר ניתוח? 

אז איפה תוכלו למצוא את החזייה המתאימה למידות שלכם ולהתאים אותה אליכם בצורה מושלמת? ובכן, יש אתרים באינטרנט שתוכלו למצוא בהם את החזיות שאתם מחפשים. אם אלה יהיו חזיות רגילות או כאלה שלובשים לאחר ניתוח.

כמה זה עולה? 

עלות חזייה לאחר ניתוח, משתנה ממקום למקום ובכל מקרה, כדאי לכם לערוך השוואות בין אתרים שונים כדי למצוא את זו שהכי נוחה לכם. 

זה יעזור לכם להגיע לחזייה המושלמת עבורכן וכמובן שכך גם תוכלו למצוא את המחיר הנוח ביותר ולאיכות ולצורה המתאימה לכם ולדרישות שלכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה