מחירי הסרת שיער בכל הגוף

הסרת שיער בכל הגוף

טיפול הסרת שיער מוגדר כיעיל כאשר הוא משיג תוצאות לטווח הארוך. בשנים האחרונות שיטות הסרת שיער לצמיתות מחליפות את הגילוח והשעווה. מחירי הסרת שיער בכל הגוף נקבעים בהתאם לשיטת הטיפול, מספר הטיפולים והאזור המטופל. ככל שהאזור יותר גדול המחיר עולה בהתאם. הסרת שיער בבית השחי תהיה זולה יותר בהשוואה להסרת שיער מהרגליים בכל השיטות.

כמה עולה להסיר שיער?

חוששים ממחירים גבוהים? בטווח הארוך, הסרת שיער לצמיתות היא צעד נבון מבחינה כלכלית. כאשר משווים בין מחירי הסרת שיער בכל הגוף לבין עלויות של טיפולי מריטה בשעווה וסכיני גילוח, מגלים שהסרת שיער לצמיתות משתלמת הרבה יותר. בשנים האחרונות מחירי הסרת שיער בכל הגוף ירדו בצורה משמעותית. יחד עם הנחות במסגרת הביטוח המשלים של קופת חולים ופריסת תשלומים נוחה, הטיפולים הפכו נגישים.

איזו שיטת הסרת שיער הכי משתלמת?

יעילות של טיפולי הסרת שיער נבחנת בתוצאות תוך מתן העדפה לטכניקות הסרת שיער שמונעות צמיחה חוזרת. כיום, הטיפולים המשתלמים ביותר הם אלו שמשמידים מספר רב של זקיקי שיער בכל טיפול. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת הסרת שיער ללא תופעות לוואי וללא כאב.

איך מתכוננים לטיפול הסרת שיער?

על מנת להגדיל את הסיכויים להצלחת הטיפול יש להישמע להנחיות של צוות המכון. מטופלות ומטופלים שבוחרים בשיטה של הסרת שיער בלייזר בכל הגוף או באינפרא אדום מתבקשים להימנע ממריטת שיער באזור המטופל במשך כל תקופת הטיפול. כך למשל, תתבקשו שלא למרוט שיער בבית השחי במשך שנתיים בהן תבצעו טיפול לייזר להשמדת זקיקי שיער באזור אחת ל-3 חודשים. יש להגיע אל הטיפול לאחר גילוח מלא של האזור. הקפידו שלא למרוח קרם לחות או כל תכשיר קוסמטיקה אחר לפני הטיפול. במשך מספר ימים לפני ואחרי הטיפול תתבקשו להימנע משיזוף.

>>> נשים התעניינו גם בטיפולי הצרת היקפים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה