איך לבחור מדפים לארכיון?

מדפים לארכיון

ארכיון לא אמור להיות אזור טחוב ועמוס. הוא יכול להיות חלל מאורגן ונעים. מקום בו נכנסים כדי לאתר פריטים ומוצאים אותם בקלות. איך משיגים תוצאה כזו? התשובה היא בעזרת מדפים לארכיון. הבה נראה מהם מדפים לארכיון, וכיצד בוחרים אותם בחכמה כדי ליהנות מסדר, ארגון ונוחות מקסימליים.

כך בוחרים מדפים לארכיון

  • מדדו את השטח הקיים אותו אתם רוצים עבור מדפים לארכיון . חשוב להתייחס גם לנתונים מיוחדים כמו חלונות, פתחי כניסה, מכשירים מקובעים לקירות, מתגים וכיוצא באלו. כי המידוף חייב להתאים את עצמו לתנאי השטח שקיימים במקום כדי שהוא יענה על הצורך וישרת אותנו כיאות.
  • המדפים צריכים להיות יציבים ועמידים לאורך שנים. לכן אי אפשר לוותר על חומרי גלם עמידים ויציבים מאוד שיוכלו ללוות אותנו למשך שנים ארוכות. זאת ללא צורך בעבודות אחזקה וביצוע תיקונים על ידי אנשי מקצוע.
  • המדפים צריכים להיות בגודל מתאים לתכולה שעתידים להציב עליהם. לכן צריך למדוד את הפריטים שעומדים לאחסן. האם אלו תיקים רפואיים? ארגזים סגורים? אחרי מדידה של גובה ועומק תוכלו להיות חכמים יותר ביחס לבחירת מדפים לארכיון.
  • חשוב מאוד להתייחס לאפשרות של ביצוע שינויים בגודל המדפים. נציין כי האפשרות הזו קיימת וניתן לרכוש כיום מדפים מודולריים אשר ניתן להרכיב אותם באופנים שונים, בהתאמה אישית ועם אפשרות לשנות את ההרכבה במידת הצורך.
  • שימו לב לבחור מדפים תוצרת חברה מוכרת וותיקה בענף. חברה שידועה בטיב המוצרים שלה ובאיכות של הפריטים שהיא משווקת. הנתון הזה משרה עליכם שלווה ומבטיח כי אתם נהנים ממוצר איכותי ויציב שעתיד ללוות אתכם בביטחה לאורך שנים. כך יש לכם כתובת ברורה לפנות אליה במידה ומתעוררת שאלה או שקיימת בעיה מסוימת במדפים.

    > אולי יעניין אתכם גם מדפי ברזל למחסן

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה