עגילים צמודים – למה זה מתאים לכולם

עגילים צמודים

אחד מסוגי העגילים הנפוץ ביותר הם העגילים הצמודים. הם קיימים במגוון סוגים ובצורות שונות, ואפשר לומר גם כי הן מתאימות לכל אחד. וזאת למה? תשובות בהמשך.

עגיל צמוד – תמיד קלאסי

עגילים צמודים זהב אלה עגילים שתמיד היו באופנה ותמיד יישארו בו. ולמה? זאת בשל המראה הקלאסי כל כך שלהם. עגילים צמודים לא חייבים להתאים לבגד באופן מושלם מכיוון שהם לא בולטים כל כך על האוזן. ולמרות שבעצם מדובר בתכשיט שאמור לבלוט, העגיל הצמוד עושה את זה בדרך אחרת. הוא מעניק לפנים את הגימור הנוצץ והמושלם אך בסטייל קלאסי ושקט שמתאים לכל אחת ובכל זמן.

עגילים צמודים – גם למי שלא מתחבר לעגילים

יש אנשים שאינם מתחברים לתכשיט הזה שנקרא עגילים, כאשר אצל נשים העניין הזה הינו בעייתי בהרבה לעומת גברים. ולמה? הרי אישה נועדה להתקשט ולהתייפות ובעבורה נחשבים התכשיטים ממש לחלק בלתי נפרד מההופעה הכוללת. וכאשר היא לא אוהבת להשתמש בהן, הרי שחסר לה עבור המראה המושלם. הסיבה לכך שיש נשים שלא אוהבות עגילים היא מכיוון שהן מכבידות על האוזן ולעיתים אף נתפסות בבגדים או מכאיבות. ובעבור נשים אלה, העגילים הצמודים הם ממש הפתרון המושלם.

עגיל צמוד לאוזן – מתאים לכל אחת

יתרון נוסף של העגילים הצמודים לאוזן הוא עניין ההתאמה. עגילים חייבות להתאים למבנה הפנים כמו שטבעות חותם צריכות להתאים לאצבעות של מי שעונד אותן וכמובן להתאים לבגדים אותם הוא לובש ועל כן, מהווה בחירת העגילים חלק ניכר מבנייה של לוק. עגילים צמודים, יכולים להתאים כמעט לכל לוק ולהשתלב עם הרבה מאוד סוגי בגדים, וכאשר יש לכם את זה בארון, אתם יכולים לדעת כי אתם מסודרים עם עגילים בכל הנוגע למקרי חירום לא צפויים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה