איך קונים ביטקוין?

איך קונים ביטקוין?

אין ספק שהמטבע הווירטואלי המוכר ביותר הוא הביטקוין. הביטקוין הומצא בשנת 2008 על ידי גולש או קבוצת גולשים ברשת אשר כינויים הוא Satoshi Nakamoto אך זהותם האמתית אינה ידועה בוודאות. ראשית דרכו של הביטקוין בינואר 2009 אז החלו לסחור בו, אך הפופולריות שלו לא הגיעה במהירות. במשך שנים הוא סבל מקשיי הסתגלות של הציבור ובעיקר מקשיי אמון, עד שהציבור הבין שלא מדובר בגימיק חולף אלא במטבע רציני שבסופו של התהליך יהיה מטבע עובר לסוחר שניתן להשתמש בו כמעט בכל מקום. כבר היום הביטקוין משמש כמטבע לגיטימי במאות אלפי חנויות ועסקים ברחבי העולם והפופולריות שלו בתנופת זינוק אדירה.

האם כל אחד יכול לסחור בביטקוין?

התשובה היא כן. כל אחד שרוצה ומוכן להשקיע כסף על מנת לרכוש מטבע וירטואלי יכול לעשות זאת כיום יחסית בקלות באמצעות רשת האינטרנט. אמנם, כמו כל זירת מסחר בשביל לדעת כיצד להרוויח ממסחר בביטקוין יש צורך ללמוד איך קונים ביטקוין, מתי הזמן הכי משתלם לרכוש, מתי למכור וכדומה. באינטרנט תוכלו למצוא קורסים שעוסקים במסחר בקריפטו שילמדו אתכם מהבסיס כיצד לסחור במטבעות וירטואליים שונים וכמובן בביטקוין.

אז איך קונים ביטקוין?

אם אתם מעוניינים לרכוש את מטבע הביטקוין הראשון שלכם, או חלק ממנו, מומלץ לפנות לאחת מהחברות המוכרות בתחום. ישנם שני סוגים עיקריים של אתרים המאפשרים רכישה של המטבע או חלקו. הסוג הראשון הוא כעין חלפן כספים (ציינג') המחליף שקלים ישראלים תמורת ביטקוין וגובה עמלה על הפעולה שהיא בעצם הרווח שלו מהעסקה. הדרך הזאת מומלצת יותר בתור התחלה משום שהיא דורשת פחות ידע מקדים. הסוג השני הם אתרי זירות מסחר כעין בורסות, שם מתנהל מסחר במטבע בדיוק כפי שקורה בבורסה.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה