קניית דירה מקבלן – המדריך המלא

קניית דירה מקבלן

אחד הדברים הקשים ביותר לכל זוג בתחילת חייהם, היא משימת הרכישה של דירה ראשונה. מחירי הדירות בארץ גבוהים מאוד, וכמעט שלא ניתן לרכוש דירה ללא סיוע של משכנתא. מהסיבה הזאת, רכישת דירה לרוב האנשים תהיה העסקה הגדולה ביותר שיעשו במהלך חייהם, ואין ספק שצריכים לגשת אליה בכובד ראש ובסבלנות מרובה. קניית דירה מקבלן היא אופציה לרכישה של דירה חדשה היישר מקבלן שבנה את הדירה, כך תוכלו לקבל דירה במצב חדש לחלוטין שאף אחד עדיין לא גר בה.

מה חשוב לדעת לפני קניית דירה מקבלן?

כמו כל עסקה גדולה, לפני שניגשים אליה חשוב מאוד להכיר את הצד השני. הצד השני במקרה של קניית דירה מקבלן הוא כמובן הקבלן. בדיקת מוניטין של הקבלן היא דבר חשוב מאוד, זה יכול להתחיל בחיפוש פשוט בגוגל, שם תוכלו למצוא מידע על דברים כגון תביעות נגד הקבלן וכדומה. ולהמשיך בבדיקה וסיור של פרויקטים ישנים של הקבלן, על מנת לראות בצורה בלתי אמצעית את איכות החומרים ורמת הגימור של הקבלן. בסיור בפרויקטים קודמים תוכלו לשוחח עם הדיירים ולוודא שהם אכן היו מרוצים מעבודתו של הקבלן.

מה חשוב לשים לב בפרטי החוזה בקניית דירה מקבלן?

שימת לב לפרטים הקטנים בחוזה, יכולה להיות פעולה של דקות מספר, ולחסוך עבורכם כאבי ראש עצומים בהמשך והוצאות כספיות מיותרות.

דברים שחשוב לבדוק בחוזה:

  • האם במחיר הסופי כלולים כל ההוצאות שיתעוררו בהמשך, כך שלא תופתעו מדרישות תשלום נוספות של הקבלן במהלך הזמן.
  • האם הקבלן יפצה אתכם במקרה של איחור במסירת הדירה לעומת הזמן שנקבע? איחור במסירה של הדירה יכול לגרום לכם לאי נעימות רבה ולהוצאות כספיות גדולות. ולכן חשוב שמקרה כזה יהיה מוסדר בחוזה הרכישה של הדירה.לסיכום, קניית דירה מקבלן היא רכישה גדולה ומהותית מאוד עבור הרבה משפחות ולעיתים גם רכישה שמבוצעת פעם בחיים
    לכן חשוב לעשות את כל התהליך נכון ומסודר ולהיוועץ עם עו"ד קניית דירה מקבלן לפני שניגשים לתהליך.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה