לפי אילו פרמטרים נקבע מחיר פרסום בגוגל?

לפי אילו פרמטרים נקבע מחיר פרסום בגוגל?

הדרך המומלצת ביותר היום היא כמובן לקחת את תקציבי השיווק שלנו ולהשקיע אותם בפרסום בגוגל. עם התפתחות הטכנולוגיה והמדיה החברתית, בנוסף ללא מעט סגרים אשר הכריחו אותנו לבצע פעולות שונות מהמחשב, נוצרה תנועת צרכנות מטורפת באינטרנט. רוב העסקים הבינו שעל מנת להמשיך ולהתקיים בשוק עליהם להתקדם לאינטרנט- לבנות אתרים, לבצע משלוחים, לפרסם עצמם בגוגל או ברשתות החברתיות ועוד. אז מה הפרמטרים המרכיבים את מחיר פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל – מה המתכון?


כשחושבים על פרסום אתרים בגוגל, מדברים על שתי דרכים עיקריות – קידום אורגני וקידום ממומן. שתי הדרכים יעילות ומביאות עימן תוצאות יפות מאוד, אך דרך העבודה ביניהן שונה לחלוטין אחת מהשנייה. 

    • קידום אורגני מטרת על: אתר האינטרנט של העסק יהיה ממוקדם בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. כך בעצם יעלו הסיכויים ליותר כניסות של לקוחות פוטנציאליים לאתר.
      איך עושים את זה?: מחקר של מילות המפתח המשומשות ביותר בחיפוש בגוגל ושימוש נכון ויעיל על מנת להפוך את האתר לאטרקטיבי יותר הן עבור הלקוחות והן עבור גוגל.
      כמה זמן לקסם להתממש?: קידום אתרים אורגני לא יניב תוצאות מהיום למחר. זהו תהליך שלוקח זמן ומצריך סבלנות אך בעזרת קידום אורגני נכון וטוב, מהלך זה ישתלם מאוד להמשך.

 

  • קידום ממומן – מטרת על: כמות הקלקות גדולה של לקוחות פוטנציאלים בעזרת שימוש נכון במילות מפתח. בעל האתר ישלם על כל הקלקה על המודעות שיעלו לגוגל.
    איך עושים את זה?: מקדם האתר יבצע שימוש נכון במילות המפתח ויקבע את מחירן בהתאם.
    כמה זמן לקסם להתממש?: במקרה הזה התוצאות יגיעו מיד עם עליית קמפיין הקידום לאוויר! ונוסף על כך, בשיטה זו נוכל לדייק את קהל היעד שלנו מראש.

 

 

בשיווק כמו על גלשן, תמיד חשוב לשמור על איזון. לכן שימוש נכון ויעיל בשתי השיטות יחד – יניבו תוצאות לא פחות ממעולות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה