כל היתרונות בגדר ניידת

1900152-min

גדר המקובעת למקומה יכולה להיות מאוד טובה ויעילה, אך לא תמיד היא הדבר המתאים ביותר. יש הרבה מאוד יתרונות בהקמה של גדר ניידת, שנוחה להתקנה אך גם להסרה, קיפול ושינוע. אלה ארבעת היתרונות המרכזיים.

 

1. הקמה ללא שום צורך בכלים כבדים

בניגוד לגדר מקובעת, שצריך להקימה לאורך פרק זמן מסוים ולעיתים גם להיעזר בכלים כבדים או חפירות, גדר ניידת ניתן להקים ללא שום צורך בכלים כבדים. אין צורך בחישובים הנדסיים, היערכות עם פועלים או לקבל היתרים מורכבים.

 

2. הפתרון הגמיש מעכשיו לעכשיו

אפשר להשתמש בגדר הניידת לאורך זמן, אולם היא יכולה להתאים גם ליישומים זמניים. זהו פתרון מאוד גמיש, שניתן להתקין מעכשיו לעכשיו. אם יש צורך לגדר אזור במדרכה שצריך לתקן או שרוצים לגדר סביב כניסה לאתר בניה או לסמן אזור מסוכן במפעל, גדר ניידת מתאימה במיוחד ואפשר להציב אותה בכל עת.

 

3. עלות משתלמת, שימוש חוזר

העלות של גדר ניידת נוחה יחסית. כמו כן, זהו פתרון המתאים לשימוש חוזר, פעם אחר פעם. היא נוחה לאחסון ולהובלה ואין צורך בלוגיסטיקה מורכבת על מנת לשנע לאתר הרצוי, בעיר או מחוצה לה, למפעל, לחניה מסומנת, אזורי בידור ומופעים וכיוצא בזה.

 

4. מגוון תצורות לכל מטרה

גדר ניידת ניתן להציב בכל תצורה שמתאימה לכם. לדוגמא, ניתן להציב מחסום גדר מפלסטיק, כגדר יחידה או עם חיבור של כמה יחידות יחד. אפשר להציג גדר מתקפלת, שנפרסת על פני שטח נתון על פי האורך הרצוי. מחסומים כבדים מתקבלים בין רגע, על ידי מילוי של גדר מחסום, עם מים או חול. גדרות איכותיות מסומנות בצבעים עזים או משולבים עם מחזירי אור, לפי צורך.

 

צרו קשר עם שרפים מוצרי בטיחות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה