איך לבחור יועץ משכנתאות?

איך לבחור יועץ משכנתאות?

יועץ משכנתאות במיטבו נועד לאפשר לנו לקחת משכנתא בראש שקט. הוא צריך להיות איש מקצוע, בקיא במשא ומתן, מכיר את נהלי העבודה של הבנקים ולא פחות חשוב – לייצג תמיד את הלקוח על הצד הטוב ביותר. כך תבחרו יועץ משכנתאות כראוי. 

היועץ שרוצה להכיר אתכם לעומק

בין התפקידים החשובים של יועץ משכנתאות אפשר לציין את התאמת מסלולי המשכנתא הנכונים ביותר עבורכם. אין דבר כזה, מסלול מומלץ או משכנתא מומלצת, עבור כולם. זאת, משום שהנתונים האישיים והצרכים ויכולת ההחזר של כל לקוח הם ייחודיים. בחרו אך ורק יועץ שרוצה להכיר אותך או אתכם, לעומק. אנו לא מדברים על היכרות פסיכולוגית אלא על היכרות עמוקה של היכולת הפיננסית שלכם, הערכת יכולת עתידית, חישוב יכולת החזר אמיתית ותפירת משכנתא שבאמת מתאימה לכם. 

ניסיון במקצוע ודובר "בנקאית" שוטפת

בחרו יועץ משכנתאות שיש לו די והותר ניסיון במקצוע. הניסיון של היועץ הוא זה שיקנה לכם את החיסכון במשכנתא לצד השקט הנפשי שאתם כל כך צריכים. חוץ מזה, בחרו יועץ שיודע לדבר עם בנקאים בשפה שלהם. יועץ שכזה יעזור לכם להכין את תיק המשכנתא בצורה נאותה, יקצר לכם תהליכים וגם יוכל להשיג לכם את התנאים הטובים ביותר במהלך המשא ומתן מול הבנק. 

חיסכון מוכח ללקוחות קודמים 

זו לא בושה וזו אחת המטרות שלכם – להיעזר ביועץ שיוכל להשיג לכם את המשכנתא הכי זולה האפשרית. אפילו לכל רבע אחוז ריבית שתוכלו לחסוך, יש המון משמעות בכסף, לאורך הרבה שנים. בחרו, אם כן, יועץ משכנתאות שיש לו קבלות בהשגת משכנתאות עם ריבית משכנתא נמוכה יותר, ללקוחות קודמים. כאשר מצרפים לכל זה שירות אישי, מאור פנים, הסברים בגובה העיניים – מצאתם את האיש הנכון.  

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה