מסכות ממותגות – שיווק ברוח התקופה

מסכות ממותגות

תקופת הקורונה הביאה עמה בשורות רעות עבור בעלי העסקים, אבל אם אתם מחפשים אחר שיווק ברוח התקופה – מסכות ממותגות הן הפתרון עבורכם.

מסכות ממותגות – למה כדאי לכם לשווק באמצעות מסכות ממותגות?

  • הזדמנות לעובדים לייצג את המותג – אם העסק שלכם מבוסס על חנות הכוללת עובדים ואנשי שירות מסוגים שונים, מן הסתם שהעובדים שלכם צריכים לחבוש מסיכה בזמן שהם עובדים מול לקוחות בחשבון. אם כך, למה שלא תנצלו את ההזדמנות על מנת לחזק את הנראות של המותג שלכם?
    באמצעות מסכות ממותגות , אתם תוכלו להיות בטוחים שהלקוחות שלכם יהיו מודעים למותג שלכם בכל רגע נתון.
  • מסכות ממותגות ידידותיות לסביבה – לעומת המסכות החד פעמיות שבהן רוב האנשים משתמשים, אם תבחרו לשווק את העסק שלכם בעזרת מסכות ממותגות, תהיה לכם הזדמנות ליהנות מאמצעי שיווק יעיל שבנוסף על כך גם הינו ידידותי לסביבה. מסכות ממותגות עשויות מבד, מה שאומר שניתן להשתמש בהן שוב ושוב, וכך אתם למעשה מעבירים מסר חשוב של שמירה על איכות הסביבה, לצד חיזוק הנוכחות של המותג שלכם.
  • מסכות ממותגות נראות מקצועיות יותר – כאשר לקוחות מגיעים לעסק שלכם ואתם נותנים להם שירות או עוזרים להם בתהליך הרכישה בעודכם לובשים מסכות ממותגות, אשר כוללות את הלוגו ואת הסלוגן של העסק שלכם, אתם משדרים אווירה הרבה יותר מקצועית ועסקית לעומת מתן שירות בעודכם משתמשים במסכת פלסטיק חד פעמית.
  • מסכות ממותגות מעולות בתור מתנה – מפני שמדובר על תקופה שבה אנשים מרבים להשתמש במסכות, לרוב האנשים כבר נמאס למצוא את עצמם מתעסקים עם מסכות חד פעמיות, ולכן הם מחפשים אחר פתרונות לטווח ארוך יותר, ורצוי גם שיהיו אלה פתרונות ברי קיימא. מסכות ממותגות הן בין
    מוצרי שיווק ופרסום המבוקשים ביותר והן יכולות לשמש כמתנה עבור הלקוחות ועבור העובדים שלכם, ולפתור להם את הבעיה הזאת.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה