מה זה מבחן TOEFL?

מה זה מבחן TOEFL?

כדי להתקבל ללימודים בארה"ב הסטודנט הזר יצטרך להציג את ציון מבחן הTOEFL שלו. מבחן זה הינו מבחן שליטה בשפה האנגלית כשפה זרה והוא מורכב מ4 חלקים בסדר הבא: קריאה, שמיעה, דיבור וכתיבה. במהלך המבחן, האורך כ-3 שעות לערך, תיבחנו על כל 4 האחרים בזה אחר זה ותקבלו על כל חלק ציון נפרד היכול לנוע בין 0 ל-30. הציון הכולל הוא סך הציונים שקיבלתם ב4 המבחנים. כלומר שתיאורטית הציון הסופי שלכם יכול לנוע בין 0 ל-120. לאיזה ציון אתם צריכים לשאוף אתם שואלים? מרבית האוניברסיטאות הנחשבות בארה"ב דורשות ציון 100 לפחות ואילו הנחשבות ביותר אף עשויות לבקש ציון 105 או 110 אפילו כדרישת מינימום.

איך מתכוננים למבחן TOEFL?

אין הרבה קורס או אנשים המלמדים למבחן טופל בישראל ואם אתם מחפשים את המומלץ ביותר הוא אבי יולזרי. אבי מלמד למבחן TOEFL כבר למעלה מ-20 שנים באמצעות שיטה ייחודית המתמקדת בעיקר בתכונות החזקות שלכם אך גם משפרת את החלקים שאתם חלשים בהם. את ההכנה למבחן תוכלו לעשות באמצעות קורס TOEFL או לימודי אחד על אחד. יש כמה מסלולי לימוד לפי הנוחות שלכם. במהלך הלימודים תרחיבו את אוצר המילים שלכם, תלמדו תחביר ותתרגלו מבחני טופל רבים שיעזרו לכם להגיע מוכנים אל הדבר האמיתי והרבה פחות לחוצים כמובן.

מסלולי לימוד שונים:

לימוד עצמאי – אם אתם עסוקים מאוד וזמן הלימודים שלכם מצומצם או מוגבל לשעות הלילה או סופי שבוע למשל – תוכלו להיעזר במערכת האונליין ובשיעורים המוקלטים וללמוד למבחן באופן עצמאי, בזמן ובנוחות שלכם.

אחד על אחד – מסלול לימודי אחד על אחד עם אבי יולזרי. שיעורים פרטיים פרונטליים או דרך המחשב לבחירתכם.

בקבוצה – הכנה למבחן TOEFL בקבוצות קטנות של 4-8 אנשים בדרך כלל הכוללת שיעורי ועידה באינטרנט מהבית ובשעות הערב. 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה