איך לבחור אינסטלטור בירושלים?

אינסטלטור בירושלים

יש לכם בעיה בצנרת? מחפשים אינסטלטור בירושלים? במאמר הבא תמצאו את הנקודות אותם חשוב לבדוק לפני שמזמינים אינסטלטור בירושלים.

לפני הכול, כדאי לדעת שישנם בעיות אינסטלציה שלא חייבים להזמין עבורם אינסטלטור ותוכלו לתקן אותם בעצמכם בקלות.

אם יש לכם סתימה קלה באמבטיה או בשירותים, תיקון קל עם ידע מינימלי ביותר, באמצעות פומפה וכדומה, ותשכחו מהבעיה.

אמנם, לא מומלץ בכלל לטפל בבעיות צנרת ואינסטלציה לבד. אם אינכם בקיאים מספיק, אתם עלולים להזיק יותר, מה שיגבה מכם מחיר גבוה בהרבה עבור התיקון. לכן אם יש בעיות שאתם לא יודעים איך להתמודד איתם בכוחות עצמכם, תשאירו את זה לאינסטלטור.

סתימות

בעיה זו יכולה להפתיע אותנו בלי רמזים מקדימים, אנחנו יכולים להיכנס לשירותים בבוקר ולגלות שהאסלה שתומה והמים עולים על גדותיהם. עבור עבודה זו אינסטלטור צדיק בירושלים לא יגבה סכום גבוה מידי. מדובר בבעיה פשוטה שתוכלו אפילו לתקן לבד, אך אם תבחרו להזמין אינסטלטור, יעלה לכם התיקון בין 250 – 300 שקלים.

סתימה קצת יותר מורכבת באמבטיה או בשירותים, יכולה להגיע עד לסכום של 500 שקלים. כמובן שזה תלוי במספר משתנים: מורכבות הבעיה, מיקום הסתימה, שעות העבודה ועוד.

איתור נזילות

לעיתים עבור תיקון בעיות צנרת שונות כמו נזילות וכדומה תצטרכו לבצע איתור נזילות. אמנם כיום העבודה מתבצעת ביתר קלות מכיוון שהבדיקה נעשית באמצעות מצלמה תרמית ולא כבעבר, אז היו צריכים לשבור רצפות וכו'. אך עדיין מדובר בבדיקה יקרה שעלותה תגיע בערך ל – 1,500 שקלים.

איך לבחור אינסטלטור?

כמו כל איש מקצוע, לפני שנזמין אותו כדאי לבדוק את ההמלצות והביקורות באתר > https://jplumb.co.il/ . תשאלו חברים ושכנים על איזה אינסטלטור הם ממליצים לתיקונים מהסוג שאתם צריכים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה