תביעת סיעוד ביטוח לאומי עם עורך דין או בלי?

תביעת סיעוד ביטוח לאומי

ביטוח לאומי מהווה רובד חשוב של ביטוח סוציאלי במדינת ישראל. אך טעות היא להניח כי ההתנהלות מול ביטוח לאומי שונה לעומת התנהלות מול חברות הביטוח הפרטיות. לדוגמא, גם מי שנחשב לסיעודי לא יקבל סיוע מביטוח לאומי ללא הגשת תביעה. נסביר מדוע כדאי להיעזר בעורך דין, כאשר על הפרק עומדת תביעת סיעוד ביטוח לאומי.

עורך דין מטפל גם בביטוחים הפרטיים שלכם

סיבה ראשונה וחשובה לכך כי כדאי לנהל תביעת סיעוד ביטוח לאומי בעזרת עורך דין היא שעורך הדין לא מתמקד אך ורק בביטוח לאומי. עורך דין יוכל גם לבדוק עבורכם היכן מתנהל הביטוח הסיעודי הפרטי שלכם (שרכשתם בעזרת קופת החולים או באופן עצמאי). עורך הדין יכול ללוות אתכם בתביעת הביטוח מול חברת הביטוח, כך שתקבלו את כל המגיע לכם.

ייצוג בוועדות רפואיות

הרבה אנשים שעומדים בקריטריונים המגדירים מצב סיעודי לא מבינים את המשמעות של וועדה רפואית בביטוח לאומי. הבלבול, המתח ואי ההבנה בזמן הוועדה הרפואית יכולים לגרום לביטוח לאומי שלא להכיר בירידה תפקודית ומצב סיעודי. תביעת סיעוד ביטוח לאומי יכולה להתבצע ביחד עם עורך דין שגם מלווה אתכם ומייצג אתכם בזמן הוועדה. זוהי זכותכם וכך ביכולתם להפוך את התהליך לפשוט וידידותי עבורכם.

מסייע בכל ההליך הבירוקרטי

כל תביעת סיעוד מול ביטוח לאומי הינה הליך בירוקרטי לא פשוט. קל לאבד את הידיים והרגליים ואפילו להתייאש ולוותר. תביעה לגמלת סיעוד ביטוח לאומי עם עורך דין מתאימה לכל מי שמרגיש אבוד ורוצה לצלוח את ההליך הבירוקרטי בלי להתעצבן, להתרגז ולהתייאש. אם שמעתם על הבירוקרטיה ועל כל מה שמתנהל בביטוח לאומי מול "האזרח הקטן", עליכם לדעת שהחוק מתיר לכם להיעזר בעורך דין.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה