חינוך פיננסי – מה זה ולמה זה חשוב?

1967925 (1)-min

לא מעט ישראלים חיים כיום במינוס. לא מעט ישראלים מתקשים לסיים את החודש. כמו כן, לא מעט ישראלים מגיעים למצב של חובות ולמצבים שבהם מתערבת ההוצאה לפועל והם אף עלולים להגיע למצבים של פשיטת רגל. חינוך פיננסי הוא דבר חשוב ומהותי מאוד. לא פעם, אותם אנשים המגיעים למצב של מינוס תמידי בחשבון הבנק שלהם, הם לא אנשים אשר לא עובדים או שאינם מכניסים מספיק כסף. מה שגורם לאותם אנשים להגיע למצבים קשים שבו הם בוחרים בהלוואה אחר הלוואה בכדי לכסות את המינוס הוא אי ידיעה לגבי התנהלות פיננסית נכונה ועל כן, חינוך פיננסי הוא ללא ספק דבר חשוב ביותר.

 

מהו חינוך פיננסי?

חינוך פיננסי הוא בעצם תחום מאוד חשוב אשר מטרתו היא לסייע לכל אדם ללמוד כיצד להתנהל נכון מבחינה כלכלית, להגיע למצב שבו ההוצאות שלו קטנות יותר מההכנסות שלו מדי חודש בחודשו ולא פעם, להגיע למצב של הכנסה פאסיבית. מטרתו של חינוך פיננסי הוא לאפשר לכל אדם לחיות ברווחה כלכלית, מתוך אחראיות על ההתנהלות הפיננסית שלו. חינוך פיננסי מקיף יכלול הסתכלות על מצבו של האדם, על החובות שיש לו, על מצב ההכנסות שלו ומצב ההוצאות שלו, כאשר בהתאם לכך תבנה לו תוכנית ספציפית שמטרתה היא לסייע לו להגיע למצב שבו הוא שולט על מצבו הכלכלי ואיננו צריך להיאבק בכדי לסגור את החודש וכן, כדי למנוע ממנו מצבים שבהם הוא מבקש הלוואה אחר הלוואה עד שהוא מוצא את עצמו חסר יכולת להחזיר את סכום ההחזר החודשי של ההלוואות.

אם אתם מחפשים חינוך פיננסי איכותי שיסייע לכם לחיות בצורה הטובה ביותר מבחינה כלכלית, כדאי שתבחרו בטובים ביותר בתחום.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה