אילו בדיקות תעבור במכון לבטיחות בדרכים?

1255664 (3)-min

המכון לבטיחות בדרכים הינו מכון שתפקידו לבדוק את התפקוד הרפואי ואת היכולת הפיסית והמנטלית של האדם לשבת ולמלא את תפקיד הנהג. יש מקרים שונים בהם נהגים או כאלו שמעוניינים לקבל רישיון נהיגה יופנו למכון לבטיחות בדרכים. במכון מבצעים בדיקות שונות שהמטרה שלהן הינה אחת – לבדוק את הכושר ואת היכולת של הנהג. ולוודא כי אין לו מניעה פיסית, פסיכולוגית או אחרת שגורמת לכך שהוא לא יהיה מסוגל לנהוג באחריות ובביטחון.

 

בדיקות שעוברים במכון

כדי להגיע למסקנות ולקבוע האם אדם מסוים כשיר לנהיגה, הוא יעבור בדיקות שונות. בין היתר הוא יעבור בדיקות מסוגים שונים אשר קשורים ליכולות שלו לנהוג באחריות. כמו כן על הנבדק להביא עמו תוצאות של בדיקות רלוונטיות אותן הוא ערך וכן כל מסמך רפואי שיכול להיות לו משמעות. בדיקות מנטליות, יכולת לקבל החלטות, בדיקות דם, ראייה וכל בדיקה אחרת שיש לה השלכה על היכולת לנהוג. כמובן שקביעת הבדיקות הנדרשות תתבצע על ידי הצוות במכון הרפואי לפי הנתונים של האדם שעומד להיבדק וכן בהתאם לסיבת הפנייה.

 

ליווי של עורך דין, האם יש צורך?

גם כאן יש מקום לקבל שירותי ייעוץ של עו"ד תעבורה. שכן לא פעם הרחשו מקרים בהם הבדיקות הרפואיות בוצעו בצורה בלתי נכונה, מה שהביא לקבלת החלטות שגויות. כדי למנוע מצבים בהם שולחים אתכם לבדיקות מיותרות ומביאים אתכם להחלטות שאינן לטובתכם, נכון להיות מלווים בחוות דעת מקצועית של עורך דין מנוסה בענף. הוא יכול לכוון אתכם להתנהלות נכונה, להגשת ערעור על קביעות וכן לתת לכם חוות דעת מקצועית לכל אורך הדרך. כדי שלא תגלו מאוחר מידי שהפסדתם הרבה מאוד במרב"ד, ולא תמיד יש איך לתקן.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה