איך עושים החזר מס

איך עושים החזר מס

זו התקופה בשנה שרבים ממשלמי המיסים חושבים להגיש את דרישות החזרי המס שלהם כדי לקבל החזרי מס. כמעט 72% ממשלמי המיסים קיבלו החזר מס בשנה שעברה, והחזר המס הממוצע לפיקדון ישיר היה גדול במשנה שעברה. אז איך עושים החזר מס?

איך עושים החזר מס? 

החזר מס מגיע בגלל ששילמנו יותר מדי למס הכנסה במהלך השנה, אבל איך זה יכול להיות? איך זה בדיוק מתבצע ואיך עושים את זה בצורה נכונה?

ובכן, יש מצבים שוטפים על פני השנה שגורמים לכך, ומכיוון שתשלום המס הוא כל חודש בחודשו, והחישוב של החבות הכוללת הוא שנתי, נוצר לפעמים מצב שסיכום התשלומים בפועל, נמוך ממה שצריך להיות ואז מגיע החזר.

נקודות זיכוי במס הכנסה 

נניח ולא מוזנות לכם נקודות זיכוי – אלה נקודות המבטאות הקלה במס הכנסה, מכיוון שלא עודכן שאתם לומדים או שלא עודכנו מספר הילדים (יש הטבה ונקודות זכות על כל ילד בטווח גילאים מסוים). 

במקרה כזה, בכל חודש וחודש שילמתם יותר למס הכנסה, בחישוב השנתי מגיע לכם החזר ממס הכנסה על הכספים ששילמתם יותר ממה שהייתם צריכים.

תשלום מס הכנסה בפעם הראשונה 

תשלום מס הכנסה בפעם הראשונה הוא אבן דרך בחייו של כל אזרח. עם זאת, התהליך יכול להיראות מרתיע ומייגע מדי בפעם הראשונה, וכמה מהמונחים נוטים לעבור ממש מעל לראשכם. ובכן, זה לא צריך להיות כך. 

כדי לעשות זאת כמו שצריך, תהיו חייבים להתנהל מול הגורמים הרלוונטיים כמו צוות החזרי מס Money Back, ופשוט ללמוד על הזכויות והחובות שלכם.

לא יודעים עדיין איך לעשות זאת לבד, שכרו את שירותיו של יועץ מס כדי שעם הידע שלו, יעשה זאת עבורכם במקצועיות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה