החורף בפתח! מגפי נשים קולקציית 2020 – מה יהיה שם?

1500977-min

הקיץ כבר מאחורינו והטמפרטורות צונחות בהשוואה ליולי-אוגוסט ולכן אפשר לומר שעונת החורף בפתח. אופנת חורף לנשים מתאפיינת בקולקציות חדשות של מגפיים. מגפיים הינן חיוניות לימי הגשם ומונעות חדירת מים לנעל ופוטנציאל לסיכון בריאותי ולתחושה לא נוחה בכף הרגל, וגם מהוות פריט אופנתי במגוון צבעים ועיצובים, ולכן הן נחוצות לכל אישה, מגיל ילדה עד גמלאית. את המגפיים כגאי לבחור מתוך קולקציה גדולה ככל האפשר, ובהתאם לתקציב שלכן. את המגפיים אפשר לנעול גם בחודשים חמים יותר והן נוחות ואופנתיות, ולא בהכרח גבוהות.

 

קולקציית חורף 2020

לפני רכישת מגפיים כדאי לבדוק מספר פרמטרים כדי שתהיי בטוחה שהקנייה תשתלם ותשרת אותך. מגפיים כאלה מגיעים בצבעים כהים בגלל האפשרות להתלכלך ממים ובוץ והצבעים הפופולריים הם שחור וגוונים של אדום. כמו כן ישנם דגמים שמותקן בהם אבזם כדי לחזק את השליטה במגף. בדיקה הכרחית נוספת תעסוק במנה הנעל וכאן כדאי להקפיד על חיפוש בולמי זעזועים, ריפוד קשה בעקב ורך באזור האצבעות ועוד. מומלץ גם להקדיש תשומת לב למראה של המגפיים מזוויות צילום שונות, וזאת כדי להתרשם היטב מהמוצר. חברת FITFLOP מציעה מגוון דגמים של מגפיים נוחים לנשים בכל גיל והיא נחשבת למובילה בתחום.

 

קנייה בטוחה ושירות

חברות רבות מוכרות כיום את הנעליים דרך רשת האינטרנט אבל מדובר בסיכון מאחר שאינכם רואים פיזית את המוכר. לכן מומלץ לעבוד רק עם חברות מוכרות וידועות שמציעות רכיהש מאובטחת באינטרנט ומשלוח מהיר או איסוף עצמי. רכישה באינטרנט כוללת פעמים רבות גם הנחה גדולה על המחיר בחנות, ויש לקחת זאת בחשבון. פרמטר נוסף שכדאי לבדוק הוא מדיניות החזרת המוצרים וההחלפות של האתר בו רכשתם את הנעליים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה