מה אומר החוק על תליית שלטים על בניינים?

1702392-min

תליית שלטים על בניינים הוא דבר שצריך לברר היטב לפני שתולים אותם. כי לא בכל מקרה הדבר יהיה מותר על פי חוק. בכל מקרה פעולת התלייה תצריך פנייה אל חברה שמבצעת עבודות נדרשות בגבהים, על מנת להצליח לתלות את השלטים כראוי – ביציבות הנדרשת ובזווית הרצויה בדיוק.

 

סוגים שונים של שלטים

החוק מתייחס לסוגים שונים של שלטים. כאשר נרצה לתלות שלט על בניינים עלינו לסווג את השלט הרצוי לנו, ולבדוק מה החוק אומר ביחס לשלט זה.

  • פרסום – במידה ואנחנו נרצה לתלות שלט המודיע על פעילות של עסק או נתינת שירות, השלט מוגדר כשלט פרסומי. כזה שניתן לתלות אותו בהתייחס לפרטי החוק לעניין פרסום והצבת שלטי פרסום בבניינים.
  • תעמולת בחירות – לקראת הבחירות במדינות דמוקרטיות, יכול כל אזרח להביע את עמדתו ולהציג את הדעה שלו ביחס למנהיגות שתנהיג את המדינה. וזה כך גם בישראל. לא פלא שלקראת הבחירות נגלה כי הבניינים מעוטרים בשלטים מסוגים שונים. אלו שלטים שיישאו מסרים פוליטיים.
  • הבעת עמדה או מחאה – לכל יחיד במדינה יש את הזכות להביע את דעתו. וזה יכול להיות רלוונטי בנושאים שונים. במידה ותושבים מעוניינים להביע דעה הם יבחרו במקרים רבים לעשות זאת בעזרת תליית שלטים על בניינים.

 

השלט, דעת השכנים בבניין והנזקים

מלבד להתייחסות למסרים של השלטים, חשוב להתייחס גם לדעתם של השכנים שאף הם חולקים אתכם את אותו בניין. כמו כן חשוב לזכור כי אל לו לשלט לגרום נזקים, ולו הקלים ביותר. במידה ואנו רוצים לתלות שלט על בניין, יש לבדוק מראש היטב איך לעשות את זה נכון, והאם השלט המדובר עונה על הכללים ואנו מורשים לתלות אותו.

 

למידע נוסף והצעת מחיר פנו אלינו: http://s-israel.co.il/.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה