כמה עולה כרטיס ביקור?

1905016-min

בעולם הדיגיטלי שלנו, רצוי עבור כל עסק שמעוניין להגיע לחשיפה לעצב לעצמו כרטיס ביקור דיגיטלי, כרטיס זה מאפשר לבעל העסק להציג את העסק שלו ולהציע ללקוחות שלו ליצור איתו קשר בדרכים שונות.

בעבר, היו כרטיסי הביקור מודפסים על נייר, אך פעמים רבות היו כרטיסים אלו נעלמים או נזרקים לפח. בניגוד לכרטיסי הביקור שהודפסו על נייר, כרטיסי הביקור הדיגיטליים נשמרים אצל הלקוח והם מאוד נגישים.

את כרטיסי הביקור הדיגיטליים ניתן לשתף בקלות ואף לכלול בהם קישורים שונים, כמו למשל – כפתור ניווט אל בית העסק.

 

הגדלת מעגל הלקוחות באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי

מכיוון שלכל עסק יש את המאפיינים שלו, חשוב שכרטיס הביקור יעביר את המסרים שהעסק מעוניין להעביר ויהיה מעוצב באופן מרשים ויצירתי שיבדל את העסק מהעסקים המתחרים, בצורה זו "יוכל" כרטיס הביקור לחדור אל התודעה של הלקוחות הפוטנציאליים ולהוביל לכך שבעת הצורך הם יפנו אל העסק.

את כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לפרסם ברשתות החברתיות המובילות ולחזק את הקשרים עם הלקוחות. באמצעות אפליקציה נלוות ניתן גם לשלוח את הכרטיס הדיגיטלי ללקוחות לאחר סיום שיחות, כל זאת באופן אוטומטי, כך שבעל העסק לא צריך לעשות דבר.

 

מהם המחירים של כרטיסי הביקור הדיגיטליים?

כמו מוצרים רבים אחרים – גם מחירי כרטיסי הביקור הדיגיטליים שונים זה מזה.

מחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי בסיסי בתוספת אחסון עשוי לעלות עד 550 שקלים לשנה, כאשר במקרה שבוחרים בעיצוב יוקרתי, עשויים המחירים לנוע בין 800-1,200 שקלים. נוסף על כך, יש שלם סכום נוסף שיכול לעמוד על 350 ש"ח לשנה עבור דמי אחזקה ואחסון.

כך או אחרת, חשוב לבחון היטב את החברה שמספקת את השירות ולבחור בחברה מקצועית ואמינה שמציגה דוגמאות לעיצובים שונים וסיפקה שירותים למגוון סוגי עסקים. רצוי מאוד לפנות אל לקוחות של החברה ולקבל מהם חוות דעת אודות השירות.

כרטיסי הביקור הדיגיטלים מלווים באפליקציה ייחודית ששולחת את הכרטיס ללקוחות לאחר סיום שיחות.

 

האפליקציה קלה לשימוש, מאפשרת הפצה מהירה של כרטיס הביקור, חוויית השימוש איכותית, העיצוב מרשים, ניתן לחשוף את העסק ברשתות החברתיות והלקוחות יכולים לנווט אל העסק בקלות על ידי לחיצה על כפתור. את כרטיס הביקור הדיגיטלי הלקוחות לא מאבדים וכל לקוח יכול לבחור בדרך ההתקשרות שנוחה לו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה