איזה ציוד תאורה מקצועית הוא בגדר חובה להפקות איכותיות

ציוד תאורה

האם הארתם אי פעם את הנקודות הטובות שבכם? כמו בפן האישי גם הפקה מקצועית מאירה את הצדדים הנכונים כדי לשדר מקצועיות. ואיך עושים את זה, אתם שואלים? עם תאורה נכונה.

למרות שנראה שמטרת התאורה היא רק כדי שהמקום יהיה מואר, האמת היא שזה הרבה מעבר. התאורה מעצבת את כל הצילום ומשנה את טון ההפקה מקצה לקצה. 

איזה ציוד מולטימדיה ותאורה יגרום להפקה שלכם להראות מקצועית, ומה צריך לכלול בציוד, כל התשובות ממש כאן למטה. 

ציוד תאורה מקצועי

מה שקובע את ההפקה זה איכות הצילום וזוויות התאורה הנכונות. 

התאורה צריכה להופיע במספר מקומות בחלל הצילום כדי ליצור סביבה שבה, מצד אחד האובייקט המצולם נראה ברור ולא מסנוור, ומצד שני יש מספיק אור ואין שום פינה חשוכה בתמונה.  

בשורות הבאות תראו את המקומות שהתאורה צריכה להיות בהם ואיזה סוגי תאורה אלו. 

 

  • תאורה קדמית – זו התאורה החזקה ביותר, היא מספקת את מרבית האור בחלל. הזווית שלה היא על פי רוב 45 מעלות ימינה או שמאלה, כדי ליצור את האפקט. 

 

  • תאורת מילוי – זו התאורה האמצעית שתופיע בדרך כלל בצד. בשונה מהתאורה הקדמית כאן המטרה היא לכסות על אובייקטים מוצללים שלא יחשיכו את האזור. עוצמת האור היא בדרך כלל חצי מהתאורה הקדמית.

 

  • תאורה אחורית – מעל עמדת הצילום ומאחורי האובייקט, נמצאת התאורה האחורית. המטרה שלה היא לתת עומק לרקע, זו הסיבה שהיא מכונה "שפת האור", על שם האפקט שהיא יוצרת.

לסיכום,

תאורה מקצועית כוללת שלושה עמדות של תאורה שביחד יוצרות מרקע צילום עם עומק, לא מסנוור מידי ולא חשוך, והתוצאה? הפקה איכותית שמשדרת מקצועיות. 

בדקו ציוד הגברה ותאורה באתר מיוזיקול

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה